Missä iässä alkaa olla noloa käydä vanhempien kanssa kaupassa
Kommentit (33)
Ite oon 16 v mutta ei nolota tyhmät te ootte homoi
Mä käyn yhä, äiti on 83 ja minä 51.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun minunkin lapseni olisivat joskus hävenneet tulla minun kanssani kauppaan! ei auttanut vaikka pukeuduin jopa omastakin mielestäni kamalasti. Viimeistään kassalla liittyivät seuraani.
Ehkä häpeävät sitten, kun minä köpöttelen rollaattorini kanssa ja osoittelen lapselleni inkontinessisuojia ja tekohampaiden puhdistusaineita kärryyn poimittavaksi. Ja varmaan isoon ääneen, kun kuulo alkaa jo tässä iässä heikentyä.
Mitä noloa noissa on, en ole vielä keksinyt. Rohkeesti olen ostanut , pitäiskö ruveta häpeemään?
( poika 53 toi mulle halutessaan käydä kaupassA ink.suojia ja coregatabletteja. Joutuikohan terapiaan, voi kauheeta!)
Ehkä siinä vaiheessa, kun lapsi on jotain 80 v. pyörätuolissa kulkeva ja vanhempi on jotain 115 v. reippaasti omilla jaloillaan menijä.
Kaikkee siis pitäisi hävetä, pyörätuolia,rollaattoria, ikäänsä, ostoksiaan. Häpeä on läsnä teini-iän suojien ostosta kondomien oston kautta ink.suojiin ja hampaiden puhdistukseen.
Kummanko ikää tarkoitat, vanhemman vai lapsen? Tytär 80, isä 100 v, minun suvussani. Tätäkö tarkoitit?
Mä käytän eläkkeellä olevat vanhempani ruokakaupassa ja muutenkin asioilla joka viikko. Suunnilleen. Eipä ole tullut pieneen mieleenkään että siinä olisi jotain häpeilemisen aihetta.
Voi kunpa se olisikin yhä mahdollista. RIP.
Isäni on 90, käytän häntä kaupassa, koska itse ei saa enää ajaa autolla. Minua hävettäisi, jos en käyttäisi häntä kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
No jos käy vain yhden kanssa kerralla niin ei ole rajaa, mutta ehkä 12.v lapsi saattaa tuntea olonsa epämukavaksi jos molemmat vanhemmat ovat kaupassa mukana.
Ehkä se on ohimenevä vaihe, kun oma 15-vuotias oli oikein mielellään mukana "äiti, osta tämä..."
40 v lapseni lähtee mielellään. Kumpaakaan ei hävetä. Aloittajan kysymys kummallinen.
Meillä kaikki teinit, eli 14, 17 ja 19 vuotiaat, lähtevät mielelläni kanssani kauppoihin. Käyn siis aina tarpeen tullen teini kerrallaan esimerkiksi vaatekaupoissa ja ostamme sieltä silloin kaikki mitä tarvitaan ja viimeksikin 17 vuotias löysi todella mieleiset housut, joita ostimme kahdet samanlaiset samantien. Käymme kauppareissuilla myös syömässä jossakin samalla ja yksikään teini ei ole huomannut hävetä vielä minua ollenkaan. Kyllähän teinien ystävätkin minut, mieheni ja kotimme hyvin tuntevat, miksi sitten teinien pitäisi hävetä minua vieraiden kanssa?