Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä iässä alkaa olla noloa käydä vanhempien kanssa kaupassa

Vierailija
18.06.2015 |

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikki teinit, eli 14, 17 ja 19 vuotiaat, lähtevät mielelläni kanssani kauppoihin. Käyn siis aina tarpeen tullen teini kerrallaan esimerkiksi vaatekaupoissa ja ostamme sieltä silloin kaikki mitä tarvitaan ja viimeksikin 17 vuotias löysi todella mieleiset housut, joita ostimme kahdet samanlaiset samantien. Käymme kauppareissuilla myös syömässä jossakin samalla ja yksikään teini ei ole huomannut hävetä vielä minua ollenkaan. Kyllähän teinien ystävätkin minut, mieheni ja kotimme hyvin tuntevat, miksi sitten teinien pitäisi hävetä minua vieraiden kanssa?

Vierailija
22/33 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon 16 v mutta ei nolota tyhmät te ootte homoi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn yhä, äiti on 83 ja minä 51.

Vierailija
24/33 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun minunkin lapseni olisivat joskus hävenneet tulla minun kanssani kauppaan! ei auttanut vaikka pukeuduin jopa omastakin mielestäni kamalasti. Viimeistään kassalla liittyivät seuraani.

Ehkä häpeävät sitten, kun minä köpöttelen rollaattorini kanssa ja osoittelen lapselleni inkontinessisuojia ja tekohampaiden puhdistusaineita kärryyn poimittavaksi. Ja varmaan isoon ääneen, kun kuulo alkaa jo tässä iässä heikentyä.

Mitä noloa noissa on, en ole vielä keksinyt.  Rohkeesti olen ostanut , pitäiskö ruveta häpeemään?

( poika 53 toi mulle halutessaan käydä kaupassA ink.suojia ja coregatabletteja.  Joutuikohan terapiaan, voi kauheeta!)

Vierailija
25/33 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siinä vaiheessa, kun lapsi on jotain 80 v. pyörätuolissa kulkeva ja vanhempi on jotain 115 v. reippaasti omilla jaloillaan menijä.

Vierailija
26/33 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se koskaan olisi noloa????

Vierailija
27/33 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkee siis pitäisi hävetä, pyörätuolia,rollaattoria, ikäänsä, ostoksiaan. Häpeä on läsnä teini-iän suojien ostosta kondomien oston kautta ink.suojiin ja hampaiden puhdistukseen.

Vierailija
28/33 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummanko ikää tarkoitat, vanhemman vai lapsen? Tytär 80, isä 100 v, minun suvussani. Tätäkö tarkoitit?

Vierailija
29/33 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän eläkkeellä olevat vanhempani ruokakaupassa ja muutenkin asioilla joka viikko. Suunnilleen. Eipä ole tullut pieneen mieleenkään että siinä olisi jotain häpeilemisen aihetta. 

Vierailija
30/33 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa se olisikin yhä mahdollista. RIP.

Vierailija
31/33 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on 90, käytän häntä kaupassa, koska itse ei saa enää ajaa autolla. Minua hävettäisi, jos en käyttäisi häntä kaupassa.

Vierailija
32/33 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos käy vain yhden kanssa kerralla niin ei ole rajaa, mutta ehkä 12.v lapsi saattaa tuntea olonsa epämukavaksi jos molemmat vanhemmat ovat kaupassa mukana.

Ehkä se on ohimenevä vaihe, kun oma 15-vuotias oli oikein mielellään mukana "äiti, osta tämä..."

Vierailija
33/33 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 v lapseni lähtee mielellään. Kumpaakaan ei hävetä. Aloittajan kysymys kummallinen.