Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nutraajat/ ex-nutraajat..

Vierailija
02.10.2012 |

Viime tiistaina aloitin 2 päivän paaston tarkoituksena saada ylimääräiset nesteet pois ja suoli tyhjäksi ennen nutrilet dieetin aloittamista.

Paino putosi noiden kahden päivän aikana 2,3 kiloa.

Sen jälkeen olen syönyt pelkästään nutrilet pirtelöitä.Ja paino on tähän päivään mennessä pudonnut 3,5 kiloa. yhteensä siis 5,8 kiloa lähtenyt viikossa. Vielä olisi 15 kiloa jäljellä.

Ongelmaksi on vain muodostunut se, että en meinaa millään jaksaa juoda 5 pirtelöä päivässä.

Ne on todella täyttäviä. Ennenkin söin vain 4 ateriaa päivässä ja en oikein tiedä missä välissä yrittäisin juoda tuon viidennen pirtelön.

Kuinka tärkeää on juoda 5 pirtelöä päivässä?

Ja toinen ongelma on, että tekee mieli koko ajan pureskella jotain, kun kaikki ruoka on nestemäistä.

Voinkohan juoda 4 pirtelöä päivässä ja syödä vaikka porkkanan tai 2 sitten lisäksi?

Tarkoitus olisi olla nyt ainakin toinen viikko nutrilet kuurilla ja sitten aloitan osa-nutrauksen.

Syödä salaatteja ja kevyitä ruokia ja korvata 1 tai 2 päivän aterioista noilla pirtelöillä.

Saatan myös jatkaa kolmannenkin viikon pelkillä pirtelöillä. Mietin sitä sitten viikon päästä.

Jos teillä on jotain vinkkejä/neuvoja niin otan ne mielelläni vastaan :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkseni on kyllä tehokkainta just tasan ohjeiden mukaan.

Nutrilettien ja muiden ongelma on juuri tuo painon putoaminen. Itse laihduin VLCD-kuurilla 9,1kg kuukaudessa. Ja sitten toisena kuukautena enää 3,2kg ja siitä alkoi jumitus. Kokonaispudotus 3kk on himpun vajaa 15kg, joka musta ei ole kauhean hyvin huomioiden, etten syö kuin noita litkuja. Samaan tulokseen olisin päässyt ihan tiukalla kalorilaskennalla ja voisi sentään syödä jotain hyvääkin hiukan. Aluksi lähtee, mutta sitten monilla menee kroppa jumiin.

Vierailija
2/3 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmaksi on vain muodostunut se, että en meinaa millään jaksaa juoda 5 pirtelöä päivässä.

Ne on todella täyttäviä. Ennenkin söin vain 4 ateriaa päivässä ja en oikein tiedä missä välissä yrittäisin juoda tuon viidennen pirtelön.

Kuinka tärkeää on juoda 5 pirtelöä päivässä?

Jos on pitkä kuuri, tulisi juoda ne 5 vaikka väkisin. Siksi, koska niihin pusseihin on lisätty ravinteita niin, että sen riittävän määrän kaikkea saa siitä 5 pussista. Mutta jos kuurista ei ole tulossa valtavan pitkä, tyyliin täysnutrausta kuukausi tai alle, niin eipä 4 pussia syömällä varmasti ehdi mitään puutostiloja kehittyä.

Itselläni oli helppo syödä kyllä 5 pussia vaikka normaalisti syön vain 3 kertaa päivässä, ilman välipaloja. Otin aina valveilla ollessani 3 tunnin välein sen Nutrilettin, riippumatta entisistä ruoka-ajoista.

Niiden jotka haluaa VLCD-kuuria mutta syödä harvemmin, kannattaa muuten harkita Easy Diettiä, siinä syödään vain 3 kertaa päivässä niitä litkuja. Minä olen ollut sillä 2 viikkoa mutta minua kyllä etoi huomattavasti enemmän niiden ruokien maut kuin Nutrilettin suklaapirtelö, jolla pelkästään olin 10 viikkoa.

Ja toinen ongelma on, että tekee mieli koko ajan pureskella jotain, kun kaikki ruoka on nestemäistä.

Voinkohan juoda 4 pirtelöä päivässä ja syödä vaikka porkkanan tai 2 sitten lisäksi?

Max puoli kiloa vähäkalorisia vihanneksia (ei hedelmiä tai marjoja) saa syödä kuurin aikana eli on ok syödä 2 porkkanaa. Itse en halunnut tosin syödä, sillä mulla pureskelu aiheutti syömishimoa, ja pärjäsin paremmin juomalla pelkkiä litkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttää rinnalla nutrilet-patukoita, niin saat pureskeltavaa.

Juot vaikka 3 pirtelöä ja syöt 2 patukkaa.

Energiaa niissä patukoissa on enemmän kuin pusseissa, mutta ei ne sinun dieettiäsi kaada.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan