Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko saa hermostua anoppiin

Vierailija
02.10.2012 |

Ei juma :( olin melkein viikon synnärillä vauvan kanssa ja sillä aikaa anoppi-avualias oli järjestäny huonekalumme uudestaan!!!!!Oli kuulemma mun tekemä järjestys epäkäytännöllinen (ei ollut,vaan oli hyvinkin avaraa)..nyt kaikki on ihan sekasin :/ Ja toinen,anoppi soitti miehelleni kun olimme sairaalsta kotimatkalla että sopiiko tulla heti kattomaan vauvaa..Nätisti apukuskin penkiltä sanoin että kävisikö huomenna,olen todrlaa kipeä ja väsynyt..Joo ja mitä tekee anoppi...Tulee silti vaikka kiellettiin eikä lähtenyt kirveelläkään kotionsa....

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies oli töissä ympäri vuorokauden? Eikä illalla huomannut mitään? Eikä pannut kamoja paikoilleen ennen sinun hakemistasi?

Eiköhän se ole mies maannut sohvalla ja mamma tehnyt ruokaa ja passannut.

Vierailija
22/24 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenhan se mies olisi havainnut, että jotain uutta on tapahtunut. Entä jos mies ja anoppi yhdessä siirsivät, jotta se koti olisi myös maksajan eli miehen koti?

oli jotenkin ihan arvattavissa että mun syytä kaikki.Mun pitäis varmaan niellä kaikki mitä anoppi tekee ja sanoo.Anopillehan ei koskaan saa sanoa vastaan mitään ja aina pitää tyytyväisenä nyökyttää anopin juttuja..Ja ihan tiedoksi,me maksamme taloamme yhdessa,ei mieheni...ja noihin huonekaluihin,mieheni on yksityisyrittäjä,melkein 24/7 töissä kun olin pois.Ihan omavaltaisesti oli anoppi huseerannut meidän kodissa...-ap.-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan miehesi vika. kyllä hän varmaan tulee kotiin nukkumaan ja huomaa jos sohva on vaihtanut paikkaa. miehen olisi pitänyt sanoa äidilleen että korjaa äkkiä takaisin ettei vaimo suutu kun tulee laitokselta.

Vierailija
24/24 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten huonekaluja ei sentään aleta siirtelemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä