Oletteko iltavuorolaiset aamupäivät ihan väsyneitä?
Ärsyttää kun mies on niin flegmaattinen ennen iltavuoroa. Minulla on illoissa täysi työ pienten villikkolasten kanssa, mutta aamupäivisin miehestä ei oikein ponnekasta kumppania saa. Haroo päätään ja on väsynyt ja poissaoleva, aina hakeutuu joku lehti sille käteen mitä alkaa selailemaan... Työaika sillä siis 13-21. Kuulemma töissä iltavuorot tosi helppoa, paljon vaan lueskelee nettilehtiä. Mulla ei oikein ymmärrys riitäkään, ettei mies jaksaisi aamupäivisin lapsia, kuiteskin he nukkuvat päikkäritkin siinä ja mies saa omaa aikaa ennen töihin lähtöä.
Kommentit (6)
Just sama työaika. Ja olin yksin sen aamjn ladten kanssa, sit veik hoitoon ne ja lähdin töihin. Illalla olin väsynyt ja nukahyelin sohvalle yms. Mut aamulla kyl oli pakko laittaa tiskit jne. Aina nyt ei jaksanut mitään ihmeitä mut kai sille miehelle voi sanoa et herää nyt jo. Aina ei joo jaksa mut silti...
olen yleensä oikein energinen ja saatan saada yhtenä aamupäivänä enemmän aikaiseksi kuin muuten koko viikkona.Siivoan, pesen pyykkiä, laitan ruuan valmiiksi yms.Tavallisen aamuvuoron jälkeen en juuri muuta jaksa tehdä kuin ruuan, mieluumin menisin vaikka päiväunielle kuin tekisin kotitöitä.
Ennemmin olin kotona laiskempi aamuisin kun menin iltavuoroon. Nykyisin kun on pakko tehdä kotihommia ym. aamuisin tuntuu että en meinaa jaksaa tehdä töissä enään mitään iltaisin. No onneks ovat tajunneet töissä eivätkä meinaa laittaa mulle iltoja. Onneksi.
Iltavuoroa ennen on vaikeaa aikaa, ei pysty rentoutumaan tai olemaan muuta kuin flegu.
Eikä se mitenkään jaksamiseen vaikuta. Mun työ on vielä raskasta fyysisesti, paljon kantamista ja sit ihmisten kanssa puhumista ja asiakaspalvelua. En kyl ymmärrä miestäsi. Mä teen aamusin ihan normaalisti kotitöitä, urheilen ja opiskelen.
up