Voiko "tissuttelija" olla mielestäsi hyvä äiti? Perustele.
Kommentit (24)
rauhoittumista kun tissuttelu, joka ei edes rauhoita kun joudut keskittymään salailuun ja piilotteluun.
ihan siinä missä voi olla hyvä isäkin. (mitä minä olen) Siis jos tissuttelu pysyy kohtuullisuuden rajoissa.
Ja jos määrä on vähäinen, miksi ottaa ollenkaan? Pienikin alkoholimäärä vaikuttaa sun aivoihin, kyllähän sä sen tiedät varmaan.
menkää katsomaan mitä saarnamiehet tekevät lapsillenne. Oho, sehän olikin sallittua ja tavallaan hyväksyttyä
Vaimo tietää että saatan jonakin päivänä töistä palatessani ottaa pari olutta jollain terassilla. Saunakaljat lauantai-iltana juon kanssa muun perheen läsnäollessa. Sunnuntai-päivällisen viinilasin kanssa. Olen aikuinen, keski-ikäinen mies, lapseni on jo aika iso jne. Kenelle minun pitäisi salata ja mitä? Yksi syy miksi menen terasille on että sieltä voi ihailla kauniita naisia. Sitäkö minun pitäisi salata?
ja jos ottaa esim. vitutukseen kun töissä on syvältä niin tekee itselleen hallaa. Kun salaa pitää ryypätä niin sitten alkaa epäilemään että muutkin salailevat ja pelailevat juopon selän takana. Sitten aletaan saamaan vainoharhaisia kuvitelmia, ukko ottaa eron ja työpaikasta sanotaan irti. Ei sitten jää jäljelle kun se pullo ja rikki menneet ihmissuhteet. Asiat on ratkaistava muulla tavalla.
Ei ole olemassa niin pientä ongelmaa etteikö alkoholi sitä suurentaisi.