muita jotka ei voi sietää pmmp:tä?
Mua vaan jotenkin ärsyttää, pakko vaihtaa aina kanavaa kun soi se kamala uusi hitti. (Rakkaalleni tms?) Mun mielestä niiden musiikki on jotenkin sellaista keskinkertaista erikoisuudentavoittelua, eli ei edes onnistu siinä mitä yrittää.
Kommentit (31)
eiIhan skeidua on pmmp...Kumpikaan ei osaa laulaa. Levylle ne on saatu tekniikalla kuulostamaan jotakin, mutta livenä ei ole muuta kuin epävirettä.
Täällä yksi lisää. Yliarvostettuja!
Täällä yksi lisää. Yliarvostettuja!
Kamalaa. Samaa sarjaa Maija Vilkkkumaan kitapurjeen kanssa.
pmmp sattuu korviin, ihan kamalaa "musiikkia"
Maija Vilkkumaa on ihana, mutta PMMP:tä en voi sietää.
Jep! Bändin nimestä lähtien ihan kauhea. Mut eikös ne onneksi lopettaneet?
Aivan arvotonta paskaa. Oksettavaa lapsellista. Onneksi lopettivat. Aina vaihtuu kanava kun tulee radiosta.
Samaa mielta. Savellukset viela menevat, mutta sanoitukset ovat luokattoman huonoja. Kuunnellessa tulee niin hirvea myotahapea etta en kesta! Tuo Korkeasaari-esimerkkikin aiheutti puistatuksia. Kirjoitan ja luen tyokseni, joten en jaksa tasotonta shaibaa.
MINÄMINÄMINÄ!! Voi Luoja kuinka vihaankaan pmmp:tä!
Hahaa, aivan mahtavaa, että vihdoin löytyy muitakin PMMP:n vihaajia! Aina olen joutunut olemaan se porukan ainoa, jolle tämän bändin hienous ja erikoisuus ei vain aukea. Juuri se lallattavan pikkutyttömäinen, epävireinen laulutyyli sekä karmean tekotaiteelliset sanoitukset ovat minunkin inhoni taustalla. Tuulettelin innosta kun luin lööpeistä bändin lopettavan. :D