Ei duunarin palkka ala nelosella!
Täältä usein saa lukea, että "olemme vain tällainen duunariperhe, mies tienaa 4000 ja minä 3800..." Just. Kyllä tosi elämässä duunarien palkat alkavat kakkosella, jopa ykkösellä. Jollei ole yrittäjä.
Kommentit (36)
Oma palkkani alkaa myös kolmosella. Ei valittamista =)
-vain peruskoulun käynyt duunari-
Jos toiinaan saa neljä tonnia urakasta, on se eri asia kuin tasainen ansio. Maalarin ja raksamiehen työ on odella suhdanneherkkää, joren veikkkan, että tulee hiljaisi kausia juui nyt. Joulukuussa liksa oi oll 1000 euroa..
Merry Christmas.
Jos toiinaan saa neljä tonnia urakasta, on se eri asia kuin tasainen ansio. Maalarin ja raksamiehen työ on odella suhdanneherkkää, joren veikkkan, että tulee hiljaisi kausia juui nyt. Joulukuussa liksa oi oll 1000 euroa.. Merry Christmas.
Pitää tehdä duunia aina silloin kun sitä on, myös lauantaisin.
Jos toiinaan saa neljä tonnia urakasta, on se eri asia kuin tasainen ansio. Maalarin ja raksamiehen työ on odella suhdanneherkkää, joren veikkkan, että tulee hiljaisi kausia juui nyt. Joulukuussa liksa oi oll 1000 euroa.. Merry Christmas.
se perinteinen viisi päivää viikossa tienatakseni sen kolmosella alkavan palkan.
Ylitöitä on aika kausiluonteisesti mutta kyllä niitäkin tulee tehtyä.
Normaali päivätyö arkisin, ei ylitöitä.
Normaali päivätyö arkisin, ei ylitöitä.
Mun mies tienaa välillä ok, välillä on työtön. Aina kun on rahaa, niin ostaa myös mulle jotain kivaa. Koruja saan enemmän kuin moni johtajan vaimo ;D
Mieskin suht ok. Paras tapa varmistaa pärjääminen, on itse varmistaa hyvät ansio.
Menkää itse tekemään sitä duunarintyötä jos kateellisia olette! Ovat varmasti ansainneet mersunsa ja etelänmatkat nuo duunarit. Älkääkä sitten tulko valittamaan, että kun ei tahdo tehdä raskasta ja likaista työtä kun on korkeakoulututkintokin. Se täällä suomessa juuri on hyvin, että duunarikin saavuttaa kelvollisen elintason. Terv. korkeakouluopiskelija
kysymys on siitä, että miksi duunarimies tienaa, mutta muut ei???
Vain Suomi on niin perse maa, ettei täällä korkeakoulututkinnonsuorittaneet ihmiset pääse tienesteille. Kyllä hekin olisivat ansainneet isommat tulot.
Menkää itse tekemään sitä duunarintyötä jos kateellisia olette! Ovat varmasti ansainneet mersunsa ja etelänmatkat nuo duunarit. Älkääkä sitten tulko valittamaan, että kun ei tahdo tehdä raskasta ja likaista työtä kun on korkeakoulututkintokin. Se täällä suomessa juuri on hyvin, että duunarikin saavuttaa kelvollisen elintason. Terv. korkeakouluopiskelija
kysymys on siitä, että miksi duunarimies tienaa, mutta muut ei??? Vain Suomi on niin perse maa, ettei täällä korkeakoulututkinnonsuorittaneet ihmiset pääse tienesteille. Kyllä hekin olisivat ansainneet isommat tulot.
ovat valinneet oikein. Lääkärit ja juristit tienaa pirun hyvin, noin esimerkiksi, ekonomit siihen päälle
Näin pienipalkkaisena duunarina sanoisin että akateemisilla matalapalkka-aloilla työn mielekkyys ja arvostus on ihan toista luokkaa kuin duunarihommissa. Toinen iäisyyskysymys palkasta aevostuksen mittarina on mielestäni naurettava. Julkisella sektorilla työskentelevien palkkoja ei voi kovasti nostella jos halutaan verotuksen pysyvän edes siedettävällä tasolla ja sama koskee duunaripalkan pienentämistä. Mikäli kaikki suorittavan työn tekijät saisivat pientä palkkaa niin kuka maksaisi kaikki välilliset ja välittömät verot? Kuka kuluttaisi valmistetut tuotteet ja palvelut?
Minun mieheni tienaa 4000€ ilman urakkaa tai ylitöitä
it-alalla ilman urakkaa tai ylitöitä. takana yo-amis, jota täydennetty AMK:ksi.
Duunariksi koen siltikin itseni.
kun korkeakouluopinnot ja pitkään opiskelu ei todellakaan takaa hyvää asemaa ja palkkaa työelämässä. Itse olen paljon opiskellut ja totaalisessa palkka kuopassa. Etenemismahdollisuudet pienten lasten äitinä nollassa. Duunari-naapuri (max. 3 v. amisopintoja peruskoulun jälkeen) ajelee mersullaan ja vaimon ja lasten kanssa lennetään etelään kolme kertaa vuodessa. Olenko katkera? Olen!
N. 4 vuotta sitten Suomessa palkkani oli 3 ja risat. Muutimme ulkomaille ja nyt palkkani alkaa 6:lla (joulurahoineen). Ei valittamista.
kyllä taas huomaa että ämmät jauhaa