Koska olet viimeksi käynyt verenluovutuksessa?
Kommentit (32)
kesällä ei kelvannut ja nyt on jäännyt, kun on ihan kamalia työputkia.
toukokuussa 2011. Sen jälkeen sain elinikäisen luovutuskiellon.
Viimeksi keväällä kävin. Käyn säännöllisesti 2 kertaa vuodessa eli kohta voisin taas luovuttaa.
En myöskään haluaisi muiden verta itseeni onnettomuuden sattuessa. Täytyypi laitta jonkin lainen kortti siitä lompakkoon.
En halua tukea SPR: bisneksi. Verenluovutuksen pitäisi olla voittoa tavoittelematontA TOIMINTAA
Etenkin, kun luovuttajaksi kelpaamattomia on, itseni mukaan lukien, melkoisesti. Teitä tarvitaan, kiitos!
Pyrin käymään säännöllisesti, ja minulle tulee äkkiä kutsu, ellen mene heti kolmen kuukauden päästä edellisestä luovutuksesta. Minulla on harvinainen veriryhmä, ja toisaalta minun vertani voi antaa kaikille, joten tunnen itseni aina tervetulleeksi veripalvelussa. =)
Inhoan koko verenluovutuskeskustelua, kun en aina jaksaisi selittää, miksen itse käy luovuttamassa.
Kärsin erään sairauden takia niin pahasta anemiasta, että varmaan kuolisin, jos luovuttaisin verta. Rautakuuri on taas päällä, mutta toistaiseksi on tavoitteena päästä itse kuntoon.
Olen käynyt vain kerran luovuttamassa verta, alle parikymppisenä.
SPR:n verenluovutus on niin voittoa tavoittelematonta toimintaa kuin suinkin mahdollista.
Veripalvelu tekee isoa tiliä eikä rahoja käytetä veripalvelun hyväksi vaan tilitetään SPR:lle, joka ostaa rahoilla mamuille merkkivaatteita
Se veri on miljoonapalkkioista huolimatta niin arvokasta saajilleen eikä siihen muuka keinoa ole, joten todellakin luovutan koko ajan.
tapaturman vuoksi olen puoli vuotta luovutuskiellossa. Olen luovuttanut 26 kertaa. O-.