Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska olet viimeksi käynyt verenluovutuksessa?

Vierailija
01.10.2012 |

Käytkö säännöllisesti?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaturman vuoksi olen puoli vuotta luovutuskiellossa. Olen luovuttanut 26 kertaa. O-.

Vierailija
22/32 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesällä ei kelvannut ja nyt on jäännyt, kun on ihan kamalia työputkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toukokuussa 2011. Sen jälkeen sain elinikäisen luovutuskiellon.

Vierailija
24/32 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi keväällä kävin. Käyn säännöllisesti 2 kertaa vuodessa eli kohta voisin taas luovuttaa.

Vierailija
25/32 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään haluaisi muiden verta itseeni onnettomuuden sattuessa. Täytyypi laitta jonkin lainen kortti siitä lompakkoon.

Vierailija
26/32 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua tukea SPR: bisneksi. Verenluovutuksen pitäisi olla voittoa tavoittelematontA TOIMINTAA

Vierailija
27/32 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin, kun luovuttajaksi kelpaamattomia on, itseni mukaan lukien, melkoisesti. Teitä tarvitaan, kiitos!

Vierailija
28/32 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin käymään säännöllisesti, ja minulle tulee äkkiä kutsu, ellen mene heti kolmen kuukauden päästä edellisestä luovutuksesta. Minulla on harvinainen veriryhmä, ja toisaalta minun vertani voi antaa kaikille, joten tunnen itseni aina tervetulleeksi veripalvelussa. =)

Vierailija
29/32 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan koko verenluovutuskeskustelua, kun en aina jaksaisi selittää, miksen itse käy luovuttamassa.

Kärsin erään sairauden takia niin pahasta anemiasta, että varmaan kuolisin, jos luovuttaisin verta. Rautakuuri on taas päällä, mutta toistaiseksi on tavoitteena päästä itse kuntoon.

Olen käynyt vain kerran luovuttamassa verta, alle parikymppisenä.

Vierailija
30/32 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPR:n verenluovutus on niin voittoa tavoittelematonta toimintaa kuin suinkin mahdollista.

Veripalvelu tekee isoa tiliä eikä rahoja käytetä veripalvelun hyväksi vaan tilitetään SPR:lle, joka ostaa rahoilla mamuille merkkivaatteita

Vierailija
31/32 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi luovutin vuosia sitten.

Vierailija
32/32 |
02.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se veri on miljoonapalkkioista huolimatta niin arvokasta saajilleen eikä siihen muuka keinoa ole, joten todellakin luovutan koko ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi