Koska olet viimeksi käynyt verenluovutuksessa?
Kommentit (32)
vaan puhun että pitäis mennä mutta en ole vielä koskaan käynyt. ja mulla on muistaakseni harvinaisempi veriryhmäki niin pitäis mennä...
Oli kolmas kerta, tässä kuussa aion taas mennä.
Mutta nyt kävin ihan äskettäin. Hb oli 146, eli siitä ei ole kiinni.
käyn säännöllisesti kun taas saan käydä, ensi kerta menee ohi kun olen reissussa
olen yleisluovuttaja 0+, yleinen mutta käy kaikille reesuspositiivisille
Aiemmin kävin säännöllisesti - pari kertaa vuodessa.
Imetykn jälkeen vissiin saa taas mennä?
Mulla on tosi matala verenpaine ja tosi nopea syke, varsinkin jos yhtään jännitän. Meinaan pökertyä jo kotona puuhaillessa saati jos käyn labrassa verikokeessa. Ois varmaan vähän turhaa.
Viimeksi kävin heinäkuussa, nyt tässä kuussa pääsen taas. Mulla on senverran korkea hb, että mielelläni käyn säännöllisesti. Raskaus ja imetys aiheuttivat ainoastaan taukoa.
enkä oikein tiedä voinko edes luovuttaa verta. Tein testin ja siinä tuli huomautettavaa. Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta ja syön siihen lääkkeitä. Lisäksi olen jalkavaivan takia lääkärin seurannassa, ja sen takia olen käynyt lääkärillä viimeisen 2vk aikana. En myöskään tiedä onko seksikumppanini ostanut seksiä (eikä se mulle edes kuulu). Menis vaan minunkin verestä saadut rahat spr:n herrojen taskuun. Joten ei taida luovuttaa ollenkaan, kun on tehty noin vaikeeks.
Käyn säännöllisesti 1-2 krt/vuodessa. Kesän käynti taisi olla seitsemäs.
sen jälkeen muutin ulkomaille ja vereni ei Suomessa enää kelpaa.
Kävisin kyllä nykyäänkin kun veriryhmäni on aika harvinainen mutta jatkuva kortisoni + trexan lääkitys estää verenluovuttamisen...
viikkoa sitten. Käyn säännöllisesti, nyt taisi olla 16. kerta. Käyn aina kun mahdollista, sillä mun veriryhmä on A+. Koen sen tärkeeks ja helpoks tavaks auttaa. Lisäksi tunnen monia jotka on verivalmisteita tarvinneet.
koska olen liian kevyt ja minulla on liian alhainen hemoglobiini. Muuten kyllä menisin
En halua tukea SPR: bisneksi. Verenluovutuksen pitäisi olla voittoa tavoittelematontA TOIMINTAA
Se oli toka kerta, eka oli viime vuonna tokavikana päivänä.
En säännöllisesti, mut tavote on n. kolme kertaa vuodessa. En jaksas kauheesti syyä rautatabuja ja menkatki on runsaat joten nytki hemoglobiinin palautuminen vähän kesti, kevääl jo yritin päästä mut sillo oli yhen numeron liian alhanen.