Mulla on hoidettavana 1 lapsi, koira ja okt
Enempään ei rahkeet riitä. Koen etten pystyisi huolehtimaan yhtään enemmästä kunnolla. Olenko jotenkin uusavuton?
Kommentit (10)
Sehän on hyvä kun tiedostaa omat voimavaransa.
neljästä lapsesta, useasta koirasta ja kissasta, hevosista, maatilasta ym. Esim. se yksi näyttelijä josta yhteen aikaan kirjoitettiin paljon lehdissä.
ulkopuolista apua esim. isovanhemmat. Ei noissa lehtijutuissa aina ihan koko totuus tule esiin.
Mulla kolme lasta, koirat, pieni lampola ja kanala, omakotitalo ja päivätyö. Mies on, mutta suurimman osan hän on reissutyössä pitkin maakuntaa. Kun hän on kotona, lähinnä lepää ja on lasten kanssa.
Aika äärirajoilla mennään nyt. Kestän sen, kun ajattelen, että lapset on vaan vähän aikaa pieniä ja kohta niistä on apua noiden eläinten kanssa (vapaaehtoisesti tottakai).
Mä huomaan etten kykene kaikkea hoitaan ja se jos mikä ressaa.
On hevosia, lapsia, koiria, okt ja kaikki pitää hoitaa yksin. Mies ei jaksa auttaa yhtään, ei ollenkaan.
Enempään ei rahkeet riitä. Koen etten pystyisi huolehtimaan yhtään enemmästä kunnolla. Olenko jotenkin uusavuton?
mihin muuhun vielä pitäisi riittää? Tuossa on jo paljon. Tekeekö ukkosi mitään?
Minulla on kaksi pientä lasta, koira ja rivarissa asutaan. Asutaan aina välillä muutamia viikkoja omakotitalossa, ja mä en jaksa ollenkaan motivoitua siihen pihan ja varsinkaan puutarhan hoitoon, mut mielestä se on tosi työlästä. Olen aina tosi helpottunut kun päästään takaisin kaupunkiin jossa ainoa huolehdittava asia on muutaman neliön nurmikko.
kaverilla on okt ja koira ja ties mitä jyrsijöitä ja kolme lasta ja mies vuorotyössä... Mutta:
Sielläpä isovanhemmat osallistuu lasten koulu- ja harratuskuljetuksiin, mummi häipyy välillä ovesta pyykkikorin kanssa ja tulee takaisin silitettyjen kanssa jne. jne...
onhan tuossa jo paljon huolehdittavaa varsinkin jos sulla on korkeat standardit. En väheksy ollenkaan. Itse olen 5 lapsen äiti ok-talossa mutta talo jää kyllä vähälle huomiolle.