Mitä ajattelet ihmisestä joka on hypännyt Benji hypyn?
Kommentit (23)
Sitä kun ei niissä lapuissa lue. Benji hyppy aiheuttaa oikeasti suuren vaaran silmille
T: viimeksi tänään yhtä hypyn vuoksi näkövammaista hoitanut
Sitä kun ei niissä lapuissa lue. Benji hyppy aiheuttaa oikeasti suuren vaaran silmille
Kerro lisää! Miten?
kuin minä, joka en hyppäisi.:)
Eikös benji-hyppy ole vähän vanha juttu jo, 90-luvulla se oli muotijuttu?
Mutta yleisesti ihmiset, jotka tekevät hulluja juttuja ovat vähän hassuja. minäkin. ja mieheni.
Vierailija kirjoitti:
Heh. Miten muka? Ei siinä ole mitään äkkipysähdystä.
Vierailija kirjoitti:
kuin minä, joka en hyppäisi.:)
Eikös benji-hyppy ole vähän vanha juttu jo, 90-luvulla se oli muotijuttu?
Mä hyppäsin vuonna 2000. Olihan se ihan hauska tunne, se vapaapudotus.
Ajattelen, että hänestä saisi varmaan hyvän kaverin laskuvarjohyppäämään.
Että oma asiansa. En suosittele, kun tipustus on pitkä jos jotain sattuu tai jää sinne killumaan, jos ei saada heti alas. Varsinkin pitäisi tuntea kuka sen järjestää ja ulkomailla voi olla varsinkin riski. Enkä edelleen suosittele kaikille, herkille mm.
Mistä minä voisin tietää, kuka on hypännyt benjihypyn? Aijaa, siitä tietty, että hän kertoo sen minulle.
Todennäköisesti pitäidin vähän moukkana ja ehkä vähän WT - tyyppinä, kun haluaa leuhkia moisella.
En itse saa hypätä. Tai no jos haluan kuolla/vammautua, niin sitten. Terveenä hyppäisin.
Tuttavapiirissä on aika monta, jotka ovat hypänneet. Ei se enää ole mikään juttu. Itse en halua. Huvinsa kullakin.