Supermarjon tyttö? Mikä vaivaa?
Katoin ruudusta supermarjon toisen kauden ekan jakson. Mulle jäi epäselväksi, että mikä sitä sen toista lasta vaivaa? Jotenkin oli kipeä, kun oli pitänyt jättäytyä koulusta pois kotiopetukseen (ei muuten kerrottu, kuka lapsia opettaa kotona). Tyttö puhui itse hyperventilaatiokohtauksesta, kuinka se oli pelottavaa kun ei saanut henkeä eikä pystynyt puhumaan. Äiti taas puhui jostain homeongelmista??
Kommentit (64)
kiinnittyi huomio tuohon, että lapsen syntymäpäivillä ei ollut lapsia vieraana, vaan pelkkiä aikuisia. Toivon todella, että nämä oli vaan kuvauksia varten pidetyt synttärit, ja että tyttö on saanut myös ihan oikeat synttärit lapsivierailla.
lapsen kavereiden vanhemmat ei ole halunneet lapsiaan televisioon.
Siinä oli puhetta lasten syömisestä ja joku vastasi ryhtyvänsä vasta valmistamaan ruokaa kahdelle tytölleen sitten, kun he tulevat ilmoittamaan olevansa nälkäisiä. Sillä tavalla lapset eivät liho. Kehui myös olevansa todella hoikka ja liikunnan olevan kaiken a ja o perheelleen.
Se vastaaja sai aika paljon kritiikkiä toiminnastaan ja muistaakseni puolusteli itseään ylimieliseen sävyyn.. Sounds familiar?
Iltasanomissa oli juttua keväällä taas Supermarjon perheestä ja siitä, miten ihanaa heillä on ja miten lapset on niin superhyviä. Samassa jutussa kerrottiin tää, että todistus on kymppi ja että jokaisesta hiihtokisasta on tää isompi tyttö tullut kotiin *voittopokaalin* kera.
Ainakin tämä hiihtojuttu on ihan täyttä puppua. Omat lapseni harrastavat myös kilpahiihtoa ( eri sarjassa kylläkin kuin Niittyviidan lapset) ja samoissa kisoissa on käyty ja Marjon tytär ei todellakaan ole aina voittanut! Usein on kyllä ollut kolmen sakissa ja on ehdottomasti lahjakas hiihtäjä, mutta on väärin hänen kilpakumppaneitaan kohtaan sanoa, että hän olisi voittanut kaikki kisat.
Voipi olla, että mainita " kympin todistuksesta" on samaa luokkaa faktaltaan....
( kun iltis julkaisi ton jutun, niin mä laitoin nettisivulle palautetta, että ei ole tyttö kaikki kisoja voittanut, mutta mun palautetta ei julkaistu..)
kiinnittyi huomio tuohon, että lapsen syntymäpäivillä ei ollut lapsia vieraana, vaan pelkkiä aikuisia. Toivon todella, että nämä oli vaan kuvauksia varten pidetyt synttärit, ja että tyttö on saanut myös ihan oikeat synttärit lapsivierailla.