Äitikaveria kaivataan Helsingissä
Hei! Olen Helsingissä asustava 2kk pojan äiti, joka toivoisi löytävänsä mammakavereita arkipäivien iloksi. Ystäväpiiristä ei vielä löydy lapsellisia naisia, joten sellainen tulisi todella tarpeeseen :) Mahtavaa olisi löytää joku vaunulenkki-/kahvittelukaveriksi. Itsestäni sen verran, että olen huumorintajuinen, ystävällinen ja maanläheinen pienemmältä paikkakunnalta Helsinkiin opiskelemaan muuttanut nainen, asun avoliitossa kihlattuni kanssa Itä-Helsingissä. Iälläsi tai muilla yksityiskohdilla ei ole väliä, kunhan olet samassa elämäntilanteessa (tai miksei myös kohta samassa elämäntilanteessa :)) oleva äippä! Laita viestiä sähköpostiosoitteen kera alle, tai kirjoittele tähän osoitteeseen: tuija.jaaski(ät)gmail.com.
Hyvää syksynjatkoa! :o)
Hei! täälä olisi 25v kahden pojan äiti! lapset ovat 3v ja 1v. :) Vanhempi lapsi käy tarhassa toisen kanssa olen päivisin sitten kotona. Asutaan itä-Helsingissä. Asun avoliitossa myös. Itselläni ei ole täälä päin oikeestaan kavereita joilla olisi myös lapsia. voit laittaa vaikka sähköpostia osoitteeseen emmi_463@hotmail.com