Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkakokoiset shampoot ja hoitoaineet

Vierailija
30.09.2012 |

Mistä voi ostaa?

Jokunen vuosi sitten oli ihan prismassa. Mutta nyt en ole aikoihin nähnyt missään.

Vai voinko ottaa matkalle shampoon ihan missä tahansa etikettömässä muovipullossa mukaan? Siis koneeseen sisään, käsimatkatavaroihin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

shampoita, hoitoaineita, hiuskiinteitä sun muita. Tresemme-merkkiä muistaakseni.

Vierailija
2/7 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai voinko ottaa matkalle shampoon ihan missä tahansa etikettömässä muovipullossa mukaan? Siis koneeseen sisään, käsimatkatavaroihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy paljonkin...

Vierailija
4/7 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä voi ostaa?

Jokunen vuosi sitten oli ihan prismassa. Mutta nyt en ole aikoihin nähnyt missään.

Mulla on tyhjänä ostetut matkapullot ja ne siis täytetään itse, eikä niissä mitään lue. Pulloja on eri mallisia ja on rasiat voiteillekin. On myös yksi pullo, mihin voi laittaa jotain, mikä pitää suihkuttaa :)

Nuo on sellaisia pieniä ja kaikki mahtuvat litran pussiin. Kyllä mä olen lentänyt noiden kanssa monet kerrat :)

Vierailija
5/7 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin voi ottaa vaikka marketista ostettuihin tyhjiin matkapakkauspulloihin. :D Kunhan on max. 100 ml/pullo

Dermosililla on muuten hyviä puteleita, maksaakin vaan 0,90e/4 pulloa + etikettitarrat

Vierailija
6/7 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myytiin sellaista settiä (siis tyhjiä 75-100ml pulloja 3kpl ja pari pientä purkkia rasvoille), joihin voi itse laittaa omat shampoot ja voiteet. Oliskohan niitä vielä tänään jäljellä?

Vierailija
7/7 |
30.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin neljällä eurolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi