Matkakokoiset shampoot ja hoitoaineet
Mistä voi ostaa?
Jokunen vuosi sitten oli ihan prismassa. Mutta nyt en ole aikoihin nähnyt missään.
Vai voinko ottaa matkalle shampoon ihan missä tahansa etikettömässä muovipullossa mukaan? Siis koneeseen sisään, käsimatkatavaroihin?
Kommentit (7)
Vai voinko ottaa matkalle shampoon ihan missä tahansa etikettömässä muovipullossa mukaan? Siis koneeseen sisään, käsimatkatavaroihin?
Mistä voi ostaa?
Jokunen vuosi sitten oli ihan prismassa. Mutta nyt en ole aikoihin nähnyt missään.
Mulla on tyhjänä ostetut matkapullot ja ne siis täytetään itse, eikä niissä mitään lue. Pulloja on eri mallisia ja on rasiat voiteillekin. On myös yksi pullo, mihin voi laittaa jotain, mikä pitää suihkuttaa :)
Nuo on sellaisia pieniä ja kaikki mahtuvat litran pussiin. Kyllä mä olen lentänyt noiden kanssa monet kerrat :)
Todellakin voi ottaa vaikka marketista ostettuihin tyhjiin matkapakkauspulloihin. :D Kunhan on max. 100 ml/pullo
Dermosililla on muuten hyviä puteleita, maksaakin vaan 0,90e/4 pulloa + etikettitarrat
myytiin sellaista settiä (siis tyhjiä 75-100ml pulloja 3kpl ja pari pientä purkkia rasvoille), joihin voi itse laittaa omat shampoot ja voiteet. Oliskohan niitä vielä tänään jäljellä?
shampoita, hoitoaineita, hiuskiinteitä sun muita. Tresemme-merkkiä muistaakseni.