Kumman miehen valitsisin
Olen tutustunut kahteen mieheen.
Eka on tosi ihana, meillä on paljon yhteistä, yhteisiä harrastuksia ja muutenkin synkkaa tosi hyvin. Mutta tämä mies jotenkin ei vaan saa itseään repäistyä siihen että meillä olisi seksiä vähän useammin. Haluja ilmeisesti on, mutta aina jotain muuta ohjelmaa että ei päästä hommiin. Muuten tosi kiva mies.
SItten toinen mies on ihan ok, mutta ei sen enempää, harrastukset vähän eri. Mutta hän olisi taas kovin innokas seksiin. Siinä minua taas epäilyttää että haluaako vaan seksiä vaan kiinostaisko enemmänkin. Kun minä toki haluaisin enemmänkin kun pelkkää seksiä.
Kumman miehen kanssa etenen nyt?? Tai mitä tässä tekis?
Kommentit (7)
nyt paljon seksiä vai mukava kumppanuus tulevaisuudessa, jossa seksillä varmasti hyvä osa?
Kyllä se mukava kumppanuus on tärkeämpää.
Mutta jos nyt jo seksin kanssa on tällaista jahkailua niin paraneeko se sitten ajan myötä??
Pelkään että joudun taas sellaiseen tilanteeseen missä en saa seksiä kun jouluna ja juhannuksena.
Kumppanuus. Seksiin voi itsekkin vaikuttaa, eikä vain olla passiivisena tilanteen vietävissä.
Kumppanuus. Seksiin voi itsekkin vaikuttaa, eikä vain olla passiivisena tilanteen vietävissä.
En todellakaan ole passiivinen asian suhteen. Päinvastoin, ehdottelen kaikenlaisia tapaamisia, mutta kun on aina jotain muuta ohjelmaa (saunailtaa kavereiden kanssa, väsyttää ja aikainen herätys aamulla, jne, jne.) että ei voida tavata.
OK, fakta on että ei se aina niin helppoa ole, sillä molemmilla on lapsia, mutta silti, jos on haluja niin kyllä keinotkin löytyy.
Ja halujakin näyttää olevan molemmin puolin, mutta jotenkin tilanne on jumissa.
Toisen miehen kanssa pääsisin vaikka heti sänkyyn. Hänkin on ihan mukava, mutta...jotenkin musta tuntuu että emme ehkä loppu peleissä sovi toisillemme.
Pidetään yhtä aikaa kahta suhdetta ja vertaillaan.
Vastaan asamalla tavalla kuin aina, että ota se panomies, koska siihen kunnon mieheen suhde jo pioelessä, koska kunnon reiluun seurusteluun ei kuulu kolmea osapuolta samaa aikaan.
Pidetään yhtä aikaa kahta suhdetta ja vertaillaan.
Vastaan asamalla tavalla kuin aina, että ota se panomies, koska siihen kunnon mieheen suhde jo pioelessä, koska kunnon reiluun seurusteluun ei kuulu kolmea osapuolta samaa aikaan.
En seurustele kummankaan kanssa.
Kunnon mies on niin kunnollinen että ei kysyttäessäkään halua vastata kysymykseeni että seurustellaanko me.
Ja pano miehen kanssa olen käynyt vaan kahvilla, hän ei ole edes koskaan koskenut minuun. Mutta halu on ihan ilmiselvä.
Mutta tätä kirjoitellessa tiedän kyllä jo miten valitsen, eli kunnon miehen ja harjoitan vielä enemmän kärsivällisyyttä, kait.
nyt paljon seksiä vai mukava kumppanuus tulevaisuudessa, jossa seksillä varmasti hyvä osa?