Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset naiset lähtevät baarista ihan vieraan miehen mukaan?

Vierailija
29.09.2012 |

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja seksinnälkäiset.

Vierailija
2/26 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi minä: normaalinnäköinen kolmikymppinen sinkku. Korkeakoulututkinto, keskituloinen, laaja ystäväpiiri, kohtalaisesti harrastuksia. Aika perustapaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko kumppanisi kuitenkin töistä tai kavereiden kautta?

Esimerkiksi minä: normaalinnäköinen kolmikymppinen sinkku. Korkeakoulututkinto, keskituloinen, laaja ystäväpiiri, kohtalaisesti harrastuksia. Aika perustapaus.

Vierailija
4/26 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset jotka ottavat riskin saadakseen edes hieman läheisyyttä jottei pakahtuis yksinäisyyteen.

Vierailija
5/26 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa omalta mieheltäni seksiä.

Vierailija
6/26 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tuntemattomienko? Eikö pelota? Tunnetko kumppanisi kuitenkin töistä tai kavereiden kautta?

Ihan tuntemattomienkin. Onhan siinä tietenkin se ilta jo tutustuttu. Tosin kaikissa tapauksissa ei sitäkään, vaan valomerkin aikaan olen jonkun bongannut matkaan.

Tietääkseni eniten naisiin kohdistuvaa väkivaltaa tapahtuu tutun ihmisen toimesta. Tottakai tuntemattoman mukaan lähteminen on aina riski, mutta niin on moni muukin asia elämässä.

Vierailija
7/26 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai toin kotiin. Olin munannälkäinen. Toki mulla oli korkea raja ulkonäön suhteen, miehen piti olla hyvännäköinen.

Nyt olen jo yli 40v ja naimisissakin jo 18v ollut, mutta jos sinkuksi jäisin, niin kyllä olis kiva taas vähän kokeilla.....

Vierailija
8/26 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ennen kuin vakiinnuin nykyisen miehen kanssa): ammattikorkea koulutettu, vakituisessa työssä, Hyviä ystäviä muutamia, ei niin läheisä kymmeniä. Itsetunto nollassa ja kaikki huomio hyväksi. Seksin takia en vaivautuisi, mutta Mitä vain tunteakseni olevani humattu ja haluttu.

Vierailija
9/26 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eivät parisuhdetta.

Vierailija
10/26 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammattikorkeakouluettu

Osaan Yhdyssanat. :)

Vierailija
11/26 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tuntemattomien mukaan, tai tuonut kotiini. Ikävuosina 22-24 oli erityisesti 'villit vuodet'. En tiedä uskaltaisinko enää, nyt siis jo kymmenen vuotta ollut sama mies ja monta lastakin. Tuntemattoman matkaan lähdin muuten silloinkin kun mieheni tapasin, samalla matkalla ollaan edelleen.

Ihan tavallinen nainen mielestäni olen, ulkoisesti ja sisäisesti :D Parisuhdetta en tuolloin halunnut mutta seksiä kyllä, joten näinhän se kätevästi järjestyi. Ihan hauskaa oli. Kaikenlainen naiivi sinisilmäisyys kyllä karisi siinä samalla, esim. miehistä ainakin kolmasosa oli varattuja (kertoivat itse, siis jälkeenpäin) ja varmaan osa jätti kertomattakin.

Vierailija
12/26 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pystytte juttelemaan mukavia ja niitä-näitä kotimatkalla, esim taksissa, kun on vieressä vieras ja seksiä tekee mieli.

Kertokaapa kotimatkoista..

Vierailija
13/26 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tuntemattomasta voi tulla hyvinkin tuttu!

Vierailija
14/26 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teette taksimatkan aikana, kun panettaa, ettekä ole edes pussannu koskaan. Jutellakko pitäisi?

Vierailija
15/26 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2012 klo 21:57"]

mutta eivät parisuhdetta.

[/quote]

Ihan kuin baarista ei voisi löytää sitä parisuhdettakin, kyllä niissä ihan normaalitkin ihmiset käyvät. Ex-avokkini oli juurikin baarilöytö ja nelisen vuotta ehdimme saman katon alla asumaan + sitten se tapailuaika vielä sitä ennen. Suhde kyllä loppui, mutta muihin syihin kuin tapaamispaikkaan.

Vierailija
16/26 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset jotka haluavat seksiä, nyt vakituinen fucbody joten pirautann hänelle, jos olen leikkikaveria vailla. Parisuhdetta en vaan enään halua, nautin liikaa itsenäisyydestäni.

Vierailija
17/26 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset miehet ottavat baarista ihan vieraan naisen mukaan?

Vierailija
18/26 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2012 klo 21:46"]

[/quote]

Tyhmät

Vierailija
19/26 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2012 klo 21:54"]

En saa omalta mieheltäni seksiä.

[/quote]

Olet säälittävä ihminen

Vierailija
20/26 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2012 klo 21:54"]

Ihan tuntemattomienko? Eikö pelota? Tunnetko kumppanisi kuitenkin töistä tai kavereiden kautta?

Ihan tuntemattomienkin. Onhan siinä tietenkin se ilta jo tutustuttu. Tosin kaikissa tapauksissa ei sitäkään, vaan valomerkin aikaan olen jonkun bongannut matkaan.

Tietääkseni eniten naisiin kohdistuvaa väkivaltaa tapahtuu tutun ihmisen toimesta. Tottakai tuntemattoman mukaan lähteminen on aina riski, mutta niin on moni muukin asia elämässä.

Kunhan et valita kun jotain käy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme