Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksilelu

Vierailija
22.07.2005 |

Minkälaisia kokemuksia teillä on seksileluista tai muista " auttavista" leluista? Onko mitään mikä vie voitoin muista? Olen menossa ostoksille ja ajattelin kysästä vinkkelä, jos sellaisia löytyy.

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin katsomassa toyheavenin sivuilla ja ihmettelen että puhutaanko täällä nyt siitä " orgasmikone" delfiinstä....eihän siinä ole vaihtopäitä??

Minulla on " orgasmikone" delfiini, mutta se taitaa ollaa loppuun kulunut, silikoni delfiini meinaa irrota itse vibraattorista, eilen en saanut orgasmia laisinkaan =( Se on ainoa joka on antanut minulle orgasmin!!! Pitäisikö ostaa uusi sellainen, vai voiko joku suositella jotain muuta, mikä se on missä on vaihtopäät?

Vierailija
62/87 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tämä delfiini tärisee liikaa, eikä ole säätöjä. Käsi puutuu. Ja jos ei tule minuutissa, ni ei sitten lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..noista muista kiihottimista? tuollahan on tollaisia kokonaan silikonisia joissa voi säätää tärinää. mini rabbit, mini dolphin ja riehakas puuma. Onko parempia vai huonompia ku delfiini?

Vierailija
64/87 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ehdottomasti paras on Toyheaven:ssakin myynnissä oleva Passionate Dolphin Helmisauva..! Siinä yhdistyy delfiinin kiihoittava värinä ja sauva samalla kertaa. Voin sanoa että kyllä toimii..!!!

N30

Vierailija
65/87 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. ja on aivan toimiva vekotin :) ei kokemuksia delfiinistä, mutta ei tarvetta kokeillakaan.

Vierailija
66/87 |
07.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minirabbit ja dynagine gel.. ooowhh ;)

Vierailija
67/87 |
07.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... makuja on varmaan niin monia, kuin on käyttäjiäkin!

Vierailija
68/87 |
10.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen oikeassa ja kaikki muut ovat väärässä...

Vierailija
69/87 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jelly krytal on koettu ja aivan loistava.. käy ihmeessä tutustumassa.

Vierailija
70/87 |
15.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mekin uteliaisuuttamme katselimme seksileluja

törmäsimme anustappiin

23 cm pitkä ja 11 cm leveä

Kenen peppu tuollaisen pytyy ottaan sisään??

Vierailija
71/87 |
15.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on meidän juttu =)

Jelly materiaalinen portaattomalla värinällä. Mies tykkää käyttää sitä " kaverina" kuin myös minä. Keltaisestaruusuta ollaan hankittu.

Vierailija
72/87 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä dildolla leikkiminen kiihottaa, mutta mua ei ollenkaan. Se ei vain TUNNU kivalta. Ei vaikka olisi kuinka portaatonta säätöä ja muuta.

Vierailija
73/87 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtoko olla väärässä osastossa!?!?!

Vierailija
74/87 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellanen pieni sininen.. sellanen sormen paksunen moottoroitu.. oikein sopiva aloittelijoille tai ' normikäyttäjille'

Vierailija
75/87 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värisevä tietysti. Sellainen keskikokoinen, ei liian pieni mutta ei liian isokaan. Tai mistäs mä tiedän mistä ap tykkää mut itelläni tuollanen ja on must juttu niin yksin kuin miehen kanssa! Ja ehdottomasti suosittelen nimenomaan tuota geelimateriaalia eikä mikään kumia!

Vierailija
76/87 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellanen aito nahkanen.. teidän miehillä ei vissiin löydy.

Vierailija
77/87 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä huolimatta että ne vempeleet on AINA asianmukaisesti pesty ja käytetään liukkaria.

Vierailija
78/87 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä huolestuu.

Kun kaiken maailman delffiinit ja pupujussit ja vaihtopäät tyydyttävät meidän naiset ni riittääkö meille kohta enää mitään.. vai tarviiko alkaa etsiä niitä naaras delffinejä ja pupujusseja :D

Vierailija
79/87 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
80/87 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö noi hörvelit oo aikas sairaita? ettäkö rupeisin tunkemaan jotain muovia itteeni? Maailma on sairas

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän