Seksilelu
Minkälaisia kokemuksia teillä on seksileluista tai muista " auttavista" leluista? Onko mitään mikä vie voitoin muista? Olen menossa ostoksille ja ajattelin kysästä vinkkelä, jos sellaisia löytyy.
Kommentit (87)
Mun mielestä tämä delfiini tärisee liikaa, eikä ole säätöjä. Käsi puutuu. Ja jos ei tule minuutissa, ni ei sitten lainkaan.
..noista muista kiihottimista? tuollahan on tollaisia kokonaan silikonisia joissa voi säätää tärinää. mini rabbit, mini dolphin ja riehakas puuma. Onko parempia vai huonompia ku delfiini?
Mutta ehdottomasti paras on Toyheaven:ssakin myynnissä oleva Passionate Dolphin Helmisauva..! Siinä yhdistyy delfiinin kiihoittava värinä ja sauva samalla kertaa. Voin sanoa että kyllä toimii..!!!
N30
.. ja on aivan toimiva vekotin :) ei kokemuksia delfiinistä, mutta ei tarvetta kokeillakaan.
minirabbit ja dynagine gel.. ooowhh ;)
... makuja on varmaan niin monia, kuin on käyttäjiäkin!
minä olen oikeassa ja kaikki muut ovat väärässä...
Jelly krytal on koettu ja aivan loistava.. käy ihmeessä tutustumassa.
mekin uteliaisuuttamme katselimme seksileluja
törmäsimme anustappiin
23 cm pitkä ja 11 cm leveä
Kenen peppu tuollaisen pytyy ottaan sisään??
Se on meidän juttu =)
Jelly materiaalinen portaattomalla värinällä. Mies tykkää käyttää sitä " kaverina" kuin myös minä. Keltaisestaruusuta ollaan hankittu.
Miestä dildolla leikkiminen kiihottaa, mutta mua ei ollenkaan. Se ei vain TUNNU kivalta. Ei vaikka olisi kuinka portaatonta säätöä ja muuta.
Mahtoko olla väärässä osastossa!?!?!
sellanen pieni sininen.. sellanen sormen paksunen moottoroitu.. oikein sopiva aloittelijoille tai ' normikäyttäjille'
Värisevä tietysti. Sellainen keskikokoinen, ei liian pieni mutta ei liian isokaan. Tai mistäs mä tiedän mistä ap tykkää mut itelläni tuollanen ja on must juttu niin yksin kuin miehen kanssa! Ja ehdottomasti suosittelen nimenomaan tuota geelimateriaalia eikä mikään kumia!
sellanen aito nahkanen.. teidän miehillä ei vissiin löydy.
siitä huolimatta että ne vempeleet on AINA asianmukaisesti pesty ja käytetään liukkaria.
Miehenä huolestuu.
Kun kaiken maailman delffiinit ja pupujussit ja vaihtopäät tyydyttävät meidän naiset ni riittääkö meille kohta enää mitään.. vai tarviiko alkaa etsiä niitä naaras delffinejä ja pupujusseja :D
Eikö noi hörvelit oo aikas sairaita? ettäkö rupeisin tunkemaan jotain muovia itteeni? Maailma on sairas
Kävin katsomassa toyheavenin sivuilla ja ihmettelen että puhutaanko täällä nyt siitä " orgasmikone" delfiinstä....eihän siinä ole vaihtopäitä??
Minulla on " orgasmikone" delfiini, mutta se taitaa ollaa loppuun kulunut, silikoni delfiini meinaa irrota itse vibraattorista, eilen en saanut orgasmia laisinkaan =( Se on ainoa joka on antanut minulle orgasmin!!! Pitäisikö ostaa uusi sellainen, vai voiko joku suositella jotain muuta, mikä se on missä on vaihtopäät?