Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksilelu

Vierailija
22.07.2005 |

Minkälaisia kokemuksia teillä on seksileluista tai muista " auttavista" leluista? Onko mitään mikä vie voitoin muista? Olen menossa ostoksille ja ajattelin kysästä vinkkelä, jos sellaisia löytyy.

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
22.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on klassikko,värisevä tietty ja klittakiihotin hauska kanssa. Ei kannata mitään jättikokoista ainakaan ekaksi hankkia. Anustappi on mahtava lisä kans. Oma mies tykkää kovasti panna peppuun samalla kun dildo surraa ykkösessä(ja niin kyllä minäkin ;) )

Vierailija
2/87 |
23.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen avulla saan orkun... Ihanaa !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
23.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan kautta vihjeen saanut, nettikauppa (toyheaven rules)

Vierailija
4/87 |
26.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tuolta tilannut! Jäänyt mietityttämään sellanen miehille tarkoitettu ' anustappi' . Toimiikohan? Ja toimisko naisilla kans?

Vierailija
5/87 |
27.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen orgasmi saatu delfiini kiihoittimella! Ja yritystä on kyllä ollut ennen sitäkin

Vierailija
6/87 |
03.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni, kovaa tärisevä kiihotin.. aivan ihana.

Vierailija
7/87 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas, täälläkin on löydetty tuo mahtava lelu ;)

Vierailija
8/87 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni hyvän dildon ominaisuudet ovat värinä, pehmeä pinta ja sopiva koko.

Itse käytän mieluiten suunnilleen saman paksuista kuin mieheni aito versio on.

Vierailija
9/87 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan huippu. Siinä siis vaihdettavia päitä. Mies vähän tykkäsi kyttyrää, kun kokeilin ilman sitä, enkä jaksanut enää illalla sen kanssa...

Vierailija
10/87 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu kuin sua panettais ja äijä olis just kattellut netistä jotain misun kuvia ja tumputtanut ! ! ! Miltä tuntuis kun se sanois että ei nyt jaksa kun just lensi ???? En yhtään ihmettele että ollaan kateellisia / mustasukkaisia esineelle.... vaikka se sun mielestä olis kuinka hyvä juttu tahansa.

Hei haloo, aina pitää se toinen nainen / mies " hoitaa" ennenkuin alkaa ajatteleen omia orkkuja...

Mutta naisilla on onneksi sellainen juttu että pylly pystyyn vaan ja mies takaa.-.., siinä tietysti avuksi vois olla jotain esim. delfiini....

T: mä ja mun aatokset...

Vierailija
11/87 |
17.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen delfiiniä.. se on aivan ihana ;)

Vierailija
12/87 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uskomaton peli ;) Kaupan sivuilla lukee osuvasti ' orgasmikone' =)

Vierailija
13/87 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on pienellä budjetilla liikenteessä...

Vierailija
14/87 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetoan mielenhäiriöön. Runkkaukseen ja siihen liittyvään laukeamiseen johtivat seuraavat tapahtumat. Menin päivällä postiin hakemaan seksivälinettä, täysin tietämättömänä siitä, minkä tapahtumaketjun olin juuri saattanut alulle.

Menin kotiin tuon mainettaan vaarallisemman laitteen kera, ja koska minulla oli joutilasta aikaa ja tietenkin olin myös utelias, avasin paketin ja otin söpöläisen esiin.

Laitoin patterin sisään ja aloin sovitella erilaisia vaihtopäitä. Kokeileminen olisi pitänyt jättää tähän, mutta koska tämä oli ensikokemukseni seksivälineistä, en tiennyt, mitä on luvassa, jos en laske sauvaa kädestäni heti paikalla ja laita lukittuun paikkaan. Ja nielaise avainta.

Nousin seisomaan klitoriskiihotin kädessäni ja väänsin sen päälle. painoin esineen klitorikselleni ensin housujen läpi, ja hetken kuluttua (riisuttuani alaosan paljaaksi) suoraan iholle.

Tästä eteenpäin en muista paljoakaan. Sen verran muistan, että tungin KLITORISkiihotintani välillä niin syvälle lihapiirakan uumeniin kuin mahdollista, tietämättä, onko se edes turvallista laitteen käytön kannalta. Jalkani löivät loukkua ja otin tukea sohvasta. Pysyin tolpillani ja tajuissani vain sen voimalla, että minun on pakko, siis pakko vatkata kiihotinta klitassani ja/sekä pillussani. Minut oli vallanut joku suurempi voima.

Eli en voinut itselleni mitään.

t. yksitoista

Vierailija
15/87 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kympillä taitaa saada tällä hetkellä.. http://www.toyheaven.fi

Vierailija
16/87 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te niitä delfiinejänne ym käytätte? Vai tykkäättekö vain että tärisee ja kovaa? Itse olin vähän pettynyt.

Vierailija
17/87 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olisit ehkä voinut keksiä jonkin peinen valkoisen valheen kieltäytymisen syyksi, siis joku muu syy kuin klitoriskiihoitin.

t: lautamies

Vierailija
18/87 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]

-Sambuca [color=orange] in flames

Vierailija
19/87 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 11

Vierailija
20/87 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis varsinaisesti kannusta ketään valehtelemaan.

t:lautamies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän