Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksilelu

Vierailija
22.07.2005 |

Minkälaisia kokemuksia teillä on seksileluista tai muista " auttavista" leluista? Onko mitään mikä vie voitoin muista? Olen menossa ostoksille ja ajattelin kysästä vinkkelä, jos sellaisia löytyy.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku kauppias? Eikö se IH-kaupitsija riittänyt?

Vierailija
82/87 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös IH seksikauppa ole ollut olemassa kohta 15 vuotta joten lienee luonnollista että niillä on asiakkaita aika paljon ja sen linkkejäkin palstoille ilmaantuu? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaa kysymykseen lyhyesti ja ytimekkäästi -> ole kauppias

Vierailija
84/87 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin uusi näissä asioissa ja muuten ei edes tule mieleenkään nämä asiat, mutta viimeisin uni sai hetken mielen johteessa tilaamaan jonkun lelun netistä ja nyt vaan hiukan mietityttää ja jopa pelottaa hakea paketti postista että näkyykö siitä kaupan nimi mistä ostettu? 

Ei minulla ole edes mitään tietoa miten nämä lelut oikein toimivat ja miten niitä kannattaisi käyttää, osaisiko joku hiukan neuvoa, täysin kokematonta naista?

T. tietämätön

Vierailija
85/87 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen täysin uusi näissä asioissa ja muuten ei edes tule mieleenkään nämä asiat, mutta viimeisin uni sai hetken mielen johteessa tilaamaan jonkun lelun netistä ja nyt vaan hiukan mietityttää ja jopa pelottaa hakea paketti postista että näkyykö siitä kaupan nimi mistä ostettu? 

Ei minulla ole edes mitään tietoa miten nämä lelut oikein toimivat ja miten niitä kannattaisi käyttää, osaisiko joku hiukan neuvoa, täysin kokematonta naista?

T. tietämätön

Ei näy mitään paketissa, ja ohjeet varmasti mukana.

Vierailija
86/87 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa kuulla luomuseksistä. En ole tottunut seksileluihin enkä oikein syty, tuntuu vieraalta, kiva jos joku syntyy niistä, katson nyt tuleeko koskaan leikittyä niillä

Vierailija
87/87 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juomutettu anustappi rules