Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksilelu

Vierailija
22.07.2005 |

Minkälaisia kokemuksia teillä on seksileluista tai muista " auttavista" leluista? Onko mitään mikä vie voitoin muista? Olen menossa ostoksille ja ajattelin kysästä vinkkelä, jos sellaisia löytyy.

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäinen seksileluni oli perhonen ja toimi ihan hyvin.

Täällä on kuitenkin puhuttu jo pitkään delffiinistä, joten ajattelin kokeilla sitäkin, aivan mahtava, tärinä kovempaa, kuin perhosessa.... Ja kun seksikauppaan asti uskalsin mennä (sinciy, naisille suunnattu) näin todella söpön tärisevän silikonidildon, joka oli väriltään tyttömäisen vaaleanpunainen ja silikonissa hileitä ja dildon kärki lähes pysyssä, niin sekin oli pakko ostaa :).

Ensimmäistä kertaa käyttäessäni delffiiniä ja dildoa samaan aikaan ei kestänyt kuin n. 4 min niin olin taivaissa (perhosen kanssa olen saanut peuhata todella kauan pidempään)!

Ja mikä parasta, sain ensimmäisen orkkuni yhdynnässä näiden kapistusten ansiosta!!

Eli suosittelen myös kokeilemaan tätä ihmedildoa, pystyllä kärjellä löysi ihania paikkoja mistä en ollut tietoinenkaan ;).

Vierailija
42/87 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi toyheavenin riehakas puuma on jonkin verran jopa parempi kun toi delfiini.. ei oo niin ' karu'

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä on smatballs.kuulat tosihalvalla nyt.

Vierailija
44/87 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen päivällä tilasin just toyheavenista kuulat ja kiihottimen :/ se oli onneks kyllä sellanen paketti, ettei tarttenu liikaa kuitenkaan maksaa. hauska juttu, kyllä kun tilauksen jälkeen meni 10 min, niin tuli sähköpostiin viesti, että paketti on matkalla :):) Ripeetä touhua, vähän epäuskosena katselin sitä ekaks (häh;).

Tänään on hieno päivä, Tsemppiä kaikille!!

Vierailija
45/87 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipas vapaapäivään vähän ' kuumotusta' ;) Kiitos vinkistä.

Vierailija
46/87 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. ihq ;)

Vierailija
47/87 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

teippaa sellanen delfiini käteen kiinni, nii johan sustakin tulee tarpeellinen =)

Vierailija
48/87 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta esim itse voin sanoa, ettei mikään sauva voita miehen penistä. Se nyt vain sattuu olemaan kaikkein vaginaystävällisin, sopivan lämpöinen, sopivalla tavalla pehmeä ja silti riittävän kova.

Vierailija
49/87 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollainen kieleen kiinnitettävä kielivibraattori on aivan upea kapistus.. hinta harmitti, mutta pakkohan se oli ostaa kun telkkaria myöden sitä hehkutettiin. voi todellakin sanoa, että suuseksi on tullut jäädäkseen meidän suhteeseen!!

Vierailija
50/87 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan upea kapine ;)

Vierailija
51/87 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huumorimiehiä!

Vierailija
52/87 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilasin tuolta lelutaivaasta.. aivan mahtava kapistus!

Vierailija
53/87 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaisi hieromasauva ostaa! suht normaalikokoinen, moottoroitu.. ehdotuksia?

Vierailija
54/87 |
25.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä samanlainen ja erittäin tyytyväinen olen ollut hinta-laatusuhteeseen!!

Vierailija
55/87 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi delfiinihän on ihan mieletön tärisijä :D

Vierailija
56/87 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kallis on mutta täysin hintansa väärti!

Vierailija
57/87 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä on paljon erilaisia??

Vierailija
58/87 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ois tosi noloa, ei tulis mieleenkään ostaa / käyttää, enkä usko, että mieskään innostuisi mistään penisrenkaista tai ties mistä kiihottimista.

Vierailija
59/87 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
60/87 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

anustappi on todella kiva lisä makkariin.. kannattaa aloittaa mahdolisimman pienestä ja ' vaarattoman' näköisestä.. muista liukkari!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan