Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen rakastunut rikolliseen, mieheen, joka kuuluu

Vierailija
29.09.2012 |

jengiin, jossa järjestäytynyttä rikollisuutta. Hän on itsekin saamassa tuomion. Hän on ihana, hauska, sympaattinen mulle. Toinen puoli on se, että on väkivaltainen, omaa lakiaan noudattava, kiinni jengissä.

Ja mä rakastan, mietin häntä yöt ja päivät. Kaikki yhteiset hetket on mun elämäni tähtihetkiä. Ne kun saa olla kainalossa ja halata. Kun hän hyväilee, ei mikään mene edelle. Ihan kun olisin tuntenut hänet aina.

Mä ajattelen vaan jotenkin niin, että okei, hänet on tuomittu toisten ihmisten taholta. Silti hän on ihan tavallinen, ihminen. Ei ole paha, jos hänelle ei olla pahoja. Ei ajatustakaan, että mun pitäisi pysyä kaukana tai unohtaa. En edes voi.

Mä olen ihan tavallinen keskiluokkainen nuori nainen. Mulla on hyvä työ. Olen lähtöisin hyvästä perheestä, koulutetut ja sivistyneet vanhemmat.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitte mennä vankilassa naimisiin.

Vierailija
2/37 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilaat elämäsi, tajuatko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

moottoripyöräjengiläiset on muuten melkoisen turhaa porukkaa...

Ihan fiksua toki kuluttaa ainoa elämänsä vankilassa, ei siinä mitään!

Vierailija
4/37 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla vaan munan puutteessa ja koskettelun tarpeessa.

Vierailija
5/37 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vain vinkiksi, moni MUUKIN mies osaa hyväillä sinua ihanasti niin että taju lähtee.

Haluatko elämääsi seuraavia asioita:

- liivijengit kostokeikalle kotisi pihalla

- miehesi hämärhommat, tuomiot ja väkivallan uhan ulkopuolelta

- miehesi hakkaamassa sinua tai lapsianne (väkivalta siirtyy kyllä alkuhuuman jälkeen sinuunkin kun ristiriidat tulevat suhteeseen)

- huume, viina, ym kuviot (ei välttämättä käyttäjänä mutta välittäjänä, diilerinä)

- aseet ja kahakat jengien välillä

Jos sinulla on päässä järkeä edes hitunen niin JUOKSE JA KOVAA. Mies ei muutu ihanaksi puudeliksi, tuo on vain sinun omaa alkuhuuman sävyttämää toiveajattelua. Ihanko tosi haluaisin perustaa perheen ja lapsia ja suostua siihen että huumeet, aseet, väkivalta ja välienselvittelyt ovat sitä perheenne normiarkea?

Miehiä on ihania ja rakastavia muuallakin, sellaisia ei-rikollisia ja turvallisia ja normaaleja.

Vierailija
6/37 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puutteessa eläminen on sumentanut sun aivot, ap. Ymmärrätkö, että sitä seksiä ja läheisyyttä voi saada muiltakin, normaaleilta ihmisiltä.

Minä luulen, että juuri tuo, että olet elänyt niin turvattua elämää, estää sua näkemästä miestä sellaisena kuin hän on. Olet vain yksinkertaisesti hyväuskoinen ja kokematon.

Mieti kumpi on suhteessanne voiton puolella; sinä saat seksiä, mies saa sinulta seksin lisäksi loputonta ymmärrystä ja aika nopeasti myös rahaa, kun alkaa sitä pyytämään. Ja hän alkaa, väistämättä.

Vierailija
7/37 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP nyt elät sitä auvoa miehen kanssa, kaikki on ihanaa ja idyllistä, vaikka varoituskellot toisinaan soivatkin sisälläsi "pikkujutuista" ja "hämäristä" epäselvistä jutuista, joista et pääse selville.

Kahden vuoden kuluttua tulet tänne samalle palstalle itkemään, kun olet juuri saanut vauvan, joka itkee koliikki-itkua, olet itse väsynyt synnytyksestä ja valvomisesta, ja huomaat miehesi muuttuneen käytöksen. Ei jaksakaan tukea sinua kriisitilanteissa, vaan käytös muuttuu pikkuhiljaa.

Alatte riidellä enemmän, miehesi häipyy jengiläisten luokse sinun luotasi ja kuvioon on astunut mukaan sinun alistaminen (miehesi vaatii että tottelet ja kunnioitat häntä kaikessa päätöksenteossa), joudut itse kantamaan kaikki arkiset ikävät asiat (siivoukset, lastenhoidon, ruuanlaiton, pyykit jne). Miehesi on alkanut uhkailla sinua ja pikkuhiljaa mukaan astuu väkivalta.

Sorry, been there!

Vierailija
8/37 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteessa tulee mutkia matkaan? vieläkö mies jaksaa olla ihana ja sympaattinen? Vai olisko toi sellanen tilanne, jossa sä olet "paha" miehelle?

Voisin harkita suhdetta tuollaisen miehen kanssa vain ja ainoastaan jos tuo elämä olisi historiaa tai olisi edes minun takiani valmis sen jättämään.

Sä olet rakastunut, yhtä hyvin se sokean rakkauden kohde voi olla joku tyyppi, jonka kanssa et joudu takuuvarmasti vaikeuksiin.

Vierailija
9/37 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankilaan joutuu, koska on "muiden syy, että tein rikoksen" ja toisen ärsytyksen syytä, että "joudun tappamaan sen". Ja rattijuoppo jää kiinni, koska "poliisit kyttäsivät pensaikossa".

Ei voi muuta kuin ihmetellä, miten jotkut naiset uskovat noita selityksiä. Alkuihastushan on aina ihanaa, mutta ei mene kauan kun elämäsi on helvettia. Kannattaisi poistua kuvioista vielä kun voit.

Vierailija
10/37 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankilaan joutuu, koska on "muiden syy, että tein rikoksen" ja toisen ärsytyksen syytä, että "joudun tappamaan sen". Ja rattijuoppo jää kiinni, koska "poliisit kyttäsivät pensaikossa".

Ei voi muuta kuin ihmetellä, miten jotkut naiset uskovat noita selityksiä. Alkuihastushan on aina ihanaa, mutta ei mene kauan kun elämäsi on helvettia. Kannattaisi poistua kuvioista vielä kun voit.

No kun Ossi juotti känniin ja laittoi Rovaniemen junaan...

Vierailija
11/37 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkään en olisi ikinä- koskaan joutuvani tällaiseen tilanteeseen. Järki ei toimi ollenkaan. En vain kertakaikkiaan halua enää ketään muuta miestä. Tottakai toivon, että hän lopettaa nuo touhut, uskon ja toivon. Mutta en voi olla varma. ap

Vierailija
12/37 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän lopettaisi? Mitä muuta hän saisi tilalle, sellaista mikä motivoisi häntä vaihtamaan elämäntyyliä, jonka on itse valinnut? Rakkaus ei ole siihen koskaan riittänyt, kenenkään kohdalla.

Vierailija
13/37 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kuitenkin hyvin koulutettu ja käy töissä. Elämä ei ole pelkkää rikollisuutta. ap

Vierailija
14/37 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi paeta ja äkkiä. Nuorempana olin vastaavassa tilanteessa. Elämä muuttui pian ihan helvetiksi. Pääsin lopulta pakoon mustelmien kera.

Voimia!

Vierailija
15/37 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkään en olisi ikinä- koskaan joutuvani tällaiseen tilanteeseen. Järki ei toimi ollenkaan. En vain kertakaikkiaan halua enää ketään muuta miestä. Tottakai toivon, että hän lopettaa nuo touhut, uskon ja toivon. Mutta en voi olla varma. ap

Mulla on ollut Helvetin Enkeli kans käsikynkässä, mutta olin ns.kakkosvaimo. Oma vaimo pyykkäsi ja kokkasi kotona, teki ruokaa ja siivosi, me painettiin MUN kullan kans (vaikka hän oli aviomies toiselle) pitkin poikin. Hän tuli heti kun soitin, paitsi jos jengijuttuja oli, silloin ei tietenkään. Tärkeysjärjestys oli:

1. Helkkarit

2. Mä

3. muksu

4. vaimo

Noin se käytännössä meni. Menin jopa lapsen edelle. Aloimme muuten seukkailla kun muruni ja hänen virallisen vaimonsa häistä oli mennyt vain 2 vkoa.

Mutta itse lopetin suhteen, en ollut koskaan siinä liian kiinni. En suosittele jäämään.

Vierailija
16/37 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuminen loppuu yleensä parissa vuodessa. Kun huuma on haihtunut, kykenet ajattelemaan selkeästi mitä haluat loppuelämältäsi.

Jos päätät jäädä suhteeseen, niin joudut varautumaan esimerkiksi vankilakeikkoihin, ja hyvin todennäköisesti miehesi on melkoinen sovinisti. Muita naisia pyörii kuvioissa, sinä hoidat kotia ja lapsianne. No, eivät kaikki jengiläisetkään aina petä, mutta seura tekee kaltaisekseen ja uskollisuus vaimolle ei ole mikään jengiarvo. "Poikien iltoja" ja tyttöjä viihdyttämässä ja vaimoilta pääsy kielletty.

Vierailija
17/37 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kemiaa feromonien, hormonien ym. villiintymistä, jotka aiheuttaa sen palavan tunteen että "tuo mies on pakko saada". Ei se siitä MIEHESTÄ johdu vaan aivojen hormoneista ja kemikaalimyrkystä.

Tuo menee ohi puolessa vuodessa. Odota se puoli vuotta ja sen jälkeen huomaat että et todellakaan ajattele koko miestä, itse asiassa ihmettelet silloin että miten helkkarissa olit niin idiootti että edes kuvittelit liivijengiläistä kumppaniksesi. Ja sitten naurat röhönaurut tyhmyydellessi, ja elät oikeaa elämää ja etsit KUNNON miehen.

Tuo ei todellakaan ole rakkautta, mitä nyt luulet kokevasi.

Vierailija
18/37 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen hyvin toimeen tuleva, hyvässä työssä, eronnut kahden lapsen äiti jne.

Kokemusta on vastaavasta. Aluksi ihanaa, mutta ne miehet on mitä on. Huora ja madonna asetelma: perhe on kaiken a ja o ja siitä pidetään huolta, mutta riidan tullen saa haukkua aina huoraksi, sekopääksi jne.

Ei ne mitään kyllä kostamaan tule ja muiden jengien väliset kahakat ei koske naisia, perheitä jne. sitä en pelännyt koskaan. Mutta kotietsinnät ja tuomiot olisivat voineet olla arkipäivää. Ja se loputon kerholla juokseminen ja istuminen ja aina jotain ihme menoa, ettei todellakaan ollu normaalia arkea.

En epäillyt että olisi ollut muita naisia, mutta elämä oli niin hiton salaista ja kaikista asioista ei puhuttu. Ei niin, että oisin halunnut edes tietää.

Ja tosiaan meillä oli ihan erilliset elämät. En viitsinyt tuoda miestäni omiin kuvioihini, eli niin erilaista elämää.

Moni näistä kommenteista tässä ketjussa perustuu ennakkoluuloihin ja tietämättömyyteen. Kuitenkin kyseessä on ammattirikollinen ja normaali elämä ei onnistu koskaan.Se muakin vitutti, ettei koskaan lauantaisin menyt lasten kanssa yhdessä syömään tai viikonloppuna leffaan tmv. Aina kerho velvotti ja kaverit oli tärkeempiä.

Vierailija
19/37 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltaa, omaisuusrikoksia, huumekauppaa ...? Ovatko hänen uhrinsa jotenkin "ansainneet" sen, mitä rakkaasi on heille tehnyt?

Vierailija
20/37 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä kunnioittaa miestä joka tekee rikoksia, varsinkaan väkivaltarikoksia. Jotenkin on niin kaukana arvomaailmastani, että on vaikea ymmärtää naista joka rikollisen miehen valitsee. Täytyy olla todella kova rakkaudennälkä ja aikalailla epätoivoinen, ehkä jopa huono itsetunto.....ainakin oma päätelmäni ap.sta. Millainen oma isäsi oln, ap? Voisin kuvitella että haet täysin erilaista tai sitten isäsi on myös jotenkin kovis,tai machoilija?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän