Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

erinlaiset äidit

Vierailija
29.09.2012 |

mua on alkanu vähän huvittamaan ja suututtamaan tällä palstalla käydyt vauva aiheiset keskustelut. Kauheita tappeluita saatu aikaseksi jos joku kasvattaa/syöttää mukulaansa ns -ei oikeaoppisesti- O.o esmes moni on alkanu ruokkimaan lastansa stydimmällä pöperöllä alle 4kk, sowhat?! toinen tuudittaa uneen toinen taas paiskaa yksinään sänkyyn, sowhat?! Mun mielestä yksikään maailman äideistä ei ole täydellinen vaan jokaisen toimintatavat on täydellisiä, kaik lapsenthan on erinlaisia ja kehittyy täysin erinlailla. Mä nostan hattua niille äideille jotka uskaltaa olla/toimia oman mielen mukaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kaksi lasta ja esikoiseni kasvatin oppikirjojen mukaan. Nuoremman tulokkaan olen taasen kasvattanut "löysällä kädellä". Esikoiseni oli motorisesti erittäin lahjakas mutta tyhmänä minä hidastin hänen kehitystään koska ohjeissa sanottiin ettei alle 6kk lapsi saa istua ja kyseinen tapaus nousi jo 5kk itse (tietysti tukea vasten) istumaan.

Iltatähteni on myöskin motorisesti lahjakas, nyt ikää 4kk ja tekee tuota samaa eli nousee tukea vasten istumaan, enkä minä tuota estele. Hän myös alkoi saamaan kiinteää ruokaa 3 kuisena, esikoiseni kohdalla tämä tämmöinen ei olisi tullut kuuloonkaan.

Ap:ta lainaten "Mun mielestä yksikään maailman äideistä ei ole täydellinen vaan jokaisen toimintatavat on täydellisiä" tämä kommentti erityisesti sai tosiaan miettimään sitä, että miksi ihmiset eivät voi kunnioittaa toistensa kasvatusmenetelmiä? Älkää rakkaat ihmiset estäkö lapsianne kasvamasta omaan tahtiin.

Vierailija
2/7 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voi mielestään toimia oikein, mutta lapsi kärsii.

Ps. Erilainen, ei erinlainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se suolisto kehittyy oppikirjan mukaan, joten se lapsi "ei vaadi" aloittamaan kiinteitä alla 4kk ikäisenä.,..

Minä olen 70-luvun esimerkki sössitystä suolistosta. Hyvin pienellä vaivalla saa mahan sekaisin moneksi päiväksi.

Ei oo kivaa.

Terveisin "hernekeittoa 2kk ikäisenä"

Vierailija
4/7 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voi mielestään toimia oikein, mutta lapsi kärsii.

Ps. Erilainen, ei erinlainen.

Miten sä perustelet ton että lapsi kärsii?

Eikös noi oppikirjat ole vaan suuntaa antavia? Kylhän noita ääripäitä löytyy, toinen oikeasti pärjää pelkällä maidolla ekat 6kk mut toiset tarvii "oikeaa" ruokaa aikasemmin.

hernekeittoa 2kk? No huhhuh! Toi on jo paha! Maalaisjärkeä saa käyttää mut että tarjotaan aikuisten ruokaa noin nuorelle.

T:ap

Vierailija
5/7 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on täysimetetty vastaavasti kuin nykyään, silti on ollut lapsesta asti tosi herkkä maha eikä mitään erityistä syytä/hoitoa ole löytynyt.

Vierailija
6/7 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on täysimetetty vastaavasti kuin nykyään, silti on ollut lapsesta asti tosi herkkä maha eikä mitään erityistä syytä/hoitoa ole löytynyt.

Vierailija
7/7 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasit juuri miksi neuvoloita ja oppaita tarvitaan! Aina loytyy ihmisjoukko joilla ei ole maalaisjarkea Tai eivat piittaa asiallisista ohjeista (kielloista).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme