Mitä sä oikein haluat minusta?
Kommentit (23)
Et vaan vielä ymmärrä omaa parastasi!
Mikä tää aloitus oikein on? :D
ap
Vain sitä yhtä asiaa, kun et muuhunkaan kelpaa.
halutaan että lopetat sen tupakanpolton. Kun poltat sitä sisätiloissa niin koko AV haisee sille kärylle, yök.
ap
Et vaan vielä ymmärrä omaa parastasi! Mikä tää aloitus oikein on? :D
ap
halutaan että lopetat sen tupakanpolton. Kun poltat sitä sisätiloissa niin koko AV haisee sille kärylle, yök.
etkä koskaan huomaa minua.
ap
Mitä Sinä haluat minusta?
etkä koskaan huomaa minua.
apMitä Sinä haluat minusta?
Mitä sä kuule oikein haluat, riidelläkö, vai?! On mullakin sanottavaa, senkin egoisti.
3
Vähän enemmän huomiota. Olet niin itsekeskeinen, etkä koskaan huomaa minua.
apMitä Sinä haluat minusta?
Siis mitä? Siivoamaan en kyllä tule. ap
Saisit hieroa mun hartioita iltaisin ja katsoa seuranani Salkkareita. Paitsi että tässä taisikin tulla jo kaksi asiaa.
Vie ja johdata.
ap
Mitä sä kuule oikein haluat, riidelläkö, vai?! On mullakin sanottavaa, senkin egoisti. 3
ap
Siis mitä? Siivoamaan en kyllä tule. ap
Saisit hieroa mun hartioita iltaisin ja katsoa seuranani Salkkareita. Paitsi että tässä taisikin tulla jo kaksi asiaa.
Vie ja johdata.
apMitä sä kuule oikein haluat, riidelläkö, vai?! On mullakin sanottavaa, senkin egoisti. 3
Mä, siis mä, mä kyllä tarkoitin että... mä tarkoitin että juteltaisiin ekaksi? Sä tunget heti liiveihin, ja vähän muuallekin. No mutta no, ei se mitään.
15
Joskus voin hieroa, mutta Salkkarit ei onnistu, ikinä. apSiis mitä? Siivoamaan en kyllä tule. ap
En mä sitten susta halua mitään. :(
ap
Vie ja johdata. ap
Mitä sä kuule oikein haluat, riidelläkö, vai?! On mullakin sanottavaa, senkin egoisti. 3
Mä, siis mä, mä kyllä tarkoitin että... mä tarkoitin että juteltaisiin ekaksi? Sä tunget heti liiveihin, ja vähän muuallekin. No mutta no, ei se mitään. 15