Sanokaa mun vauvalle, että syntyisi tänä yönä!
En jaksa enää odottaa. Tänä yönä haluan synnyttämään!
Kommentit (11)
Onko jo paljon yli la:n? Itse muistan ne la:n jälkeiset aamut. Joka aamu hirveä pettymys, kun heräsi eikä ollut yöllä tapahtunut mitään. Toivottavasti teillä ensi yönä tapahtuu. :)
Joko supistaa???
On supistellut päivittäin jo pari kuukautta... Suunnilleen viikon ajan supparit ovat olleet kivuliaita ja niitä tulee vaikken tekisi mitään, ehkä tässä on jotain toivoa! 100% varma olen silti, että aamulla herään vauva mahassa...
Onko jo paljon yli la:n? Itse muistan ne la:n jälkeiset aamut. Joka aamu hirveä pettymys, kun heräsi eikä ollut yöllä tapahtunut mitään. Toivottavasti teillä ensi yönä tapahtuu. :)
aika on vasta neljän päivän päästä! :D Ja mä olen nyt jo näin kärsimätön... Varmaan halkean, jos/kun menee yli lasketun ajan. "Onneksi" vauva kuitenkin on perätilassa eikä tätä päästetä viikolle 42 asti.
synnytät huomenna alkuillasta. Jaksat paljon paremmin.
maanantaista alkaen että alkaisi jotain käymään...sitten olla viikolla 38.
Ei jaksa myöskään ollenkaan enää odottaa!!
Tänään siivottu kunnolla jos tuliskin ihan pian lähtöä synnärille,aiemmat 2 on tulleet hyvin ennen la:ta.Kamalaa olis jos menis yli...
Rupesin puhumaan vaaville heti alussa ettei tartte laskettuun asti vattas viihtyy, mut ettei saa liian aikaisinkaan tulla...
Tottelevainen poika syntyi rv38+6 =D
Toivottavasti saat lapsen syliin kohta!
aika on vasta neljän päivän päästä! :D Ja mä olen nyt jo näin kärsimätön... Varmaan halkean, jos/kun menee yli lasketun ajan. "Onneksi" vauva kuitenkin on perätilassa eikä tätä päästetä viikolle 42 asti.
No odottele nyt rauhassa vaan jos ei kerran laskettu aikakan ole vielä ollut! Että vieläkin ärsyttää nämä vinkujat kun itse aikoinaan kärvisteli sinne viikolle 42 saakka.. Ja vauva on nyt jo 3 v :D
Aamukahdeksasta supistellut, jokohan tänään?!.. :D
Joko supistaa???