Mä en ole edes tiennyt että monet aikuiset naiset valitsee miehen ulkonäön perusteella
siis näitä juttuja luettuani mulle sekin asia selvisi. Minä olen aina luullut sen olevan teiniaikojen hömpötystä. Itselläni ulkonäkö ei ole oikeastaan minkäänlainen kriteeri puolisoa valittaessa. Luulin muillakin olevan näin.
Kommentit (4)
Siis valitsisitko todellakin mielestäsi ulkonäöltään epämiellyttävän ja luotaantyöntävän ihmisen aviomieheksesi? Ei miehen tarvitse minusta komea olla, mutta puoleensavetävä kyllä. En voisi kuvitella harrastavani seksiä muunlaisen miehen kanssa. Ja miehen hien pitää tuoksua puoleensavetävältä :) sillä tavalla valitsin oman mieheni!
mutta ymmärrän hyvin sen että usein valitaan, koska eihän puolison valinta yleensä ole mikään pelkästään järkeillen tehtävä päätös, vaan siihen vaikuttaa erityisesti seksuaalinen vetovoima ja ihastuminen, joihin taas voimakkaasti vaikuttaa ulkonäkö. Varsinkin jos ihmiset tapaavat baariympäristössä niin kyllähän sitä omatkin katseet niihin komeampiin kääntyy.
..pelkän ulkonäön perusteella valittu, mutta tottakai sitä mieluummin valitsee hyvännäköisen kivan miehen kuin sen mitättömännäköisen kivan miehen. Eli siihen hyvännäköiseenhän kiinnittää helpommin huomion, ja mulla ainakin se osoittautui sitten aivan ihanaksi muutenkin.
oikeat mimmit valitsee hoteimmat hemmot in the xity ja niillä on ihan oikeat sportscaarssit!