Lapsi isällään, minä ostin kassillisen mättöö!
Hyi kauhistus, kun kaiken tuon syön, niin olen lihonut varmaan kolme kiloa. Yhtään mitään terveellistä en ostanu ja se oli tarkoituskin.
Paree olla kohta parempi mieli. Riideltiin lapsen isän kanssa.
Kommentit (13)
Ei tee enempää mieli. En kyllä ole mikään pulloon sylkijä, mut nyt ei vaan hotsita. Ennemmin syön suklaata ja ranskalaisia. Melkein yököttää jo ajatuskin ton mättövuoren syömisestä.
ap
Älähän ole liian ankara itsellesi. Lapsen isällekin kannattaa yrittää olla ystävällinen, vaikka vaikealta tuntuisi. Viha synnyttää vaan lisää vihaa.
Leppoisaa iltaa!
No, sain miehen melkein itkemään ja sanomaan, että hän ei mitään muuta vihaa maailmassa enempää kuin mua. Hyvä, nimittäin se mies on aiheuttanut niin paljon paskaa, että jos saan edes sen suuttuneeks, niin sekin on jo jotain.
ap
Ja keskity siitä mätöstä nauttimiseen, äläkä kokoajan ajattele että hyi kauheeta. Mitä iloa siitä sitten on! Nyt vielä videovuokraamoon ja anna palaa!
yksin kotona ja syö karkkia. ei ole mun näkemys mukavasta viikonlopusta.
kotona viettämässä viikonloppua mässyjen parissa. Olen tällä hetkellä todella uupunut työhöni, jossa tälläkin hetkellä olen ja huomisaamuksi taas pitäisi porhaltaa. Kun sais vaan olla.
Ap, yritä silti olla ystävällinen exälle; teette riitelyllä hallaa lapsellenne.
mutta onneksi en omasta mielestä vielä säälittävä. Ehkä sit myöhemmin illasta.
Mut onneks mikään ei oo säälittävämpää kuin roikkua täällä av-palstalla... :D
ap
kotona viettämässä viikonloppua mässyjen parissa. Olen tällä hetkellä todella uupunut työhöni, jossa tälläkin hetkellä olen ja huomisaamuksi taas pitäisi porhaltaa. Kun sais vaan olla.
Ap, yritä silti olla ystävällinen exälle; teette riitelyllä hallaa lapsellenne.
Tai ainakin riidellä sillain ettei lapsi kuule. No, tää oli EKA kerta, kun lapsi kuuli meidän välistä riitelyä. Lapsi on 3-vuotias.
Mutta kuppi vaan meni nurin ihan täysin. Enkä mä ole ihan vakuuttunut, miksi mun pitäisi olla pelkästään se, joka yrittää ja sovittelee ja joustaa. Se on miehen vuoro välillä ja jos siitä koituu hallaa lapselle, se on miehen vika ja sen vastuulla.
ap
Ehkä kiusaus käy ylivoimaiseksi ja paukin tästä kauppaan minäkin... ;D
Lidlistä
-pähkinäsuklaata
-valkosuklaata
-suklaavanukasta (500g, 85% kermaa)
-valkosipuliperunalastuja
Ässästä
-ranskalaisia
-nuggetteja
-chilimajoneesia
-valkosipulituorejuustolevitettä
-limsaa
-siideri+lonkero
-salmiakkipussi
-kaksi mexicana-tonnikalapurkkia
Kotona olikin jo valmiiks höttösämpylöitä ja punajuurisalaattia.
Söin jo satsin raskiksia ja nugetteja, sikapaska olo.
ap
kuhan vaan herkuttelen :D Ja flunssakin on, ei edes maistu mikään terveellinen.
Karmeeta ois kyllä usein syödä tällein, on tää ihan hirveetä paskaa. :D
ap
Unohda kaikki muut tänä iltana, katso jokin lempileffoistasi ja nauti mätöistä!
Minulla samanlaisia suunnitelmia kun saan muksun yöunille. Sitten tää mamma pistää leffan pyörimään ja mussutan kaikkea hyvää mitä hain itselleni :)
Mies on myöhään töissä.
Hauskaa iltaa!
Takaisin kauppaan.