Ei puheenaiheita miehen kanssa :(
Mistä te puhutte miestenne kanssa, pitkässä parisuhteessa olijat? Minulla ja miehelläni on jo kolmen vuoden jälkeen aika hiljaista kun ollaan kahden kesken. Meitä vain kiinnostaa niin erilaiset asiat!
Mieheni on hiljainen muutenkin kun taas minua voisi joku nimittää jopa moottoriturvaksi, mutta en tarkoitakaan sitä että koko ajan pitäisi kälättää. Tuntuu ettei mieheni ajattelekaan mitään muuta kuin autojaan ja tietokoneitaan, mökkiremppaa sekä töitään. Mä kyllä kykenen noistakin puhumaan ja nautin siitä kun mies oikein innoissaan selittää vaikka jotain työjuttua. Mutta vastavuoroisuutta ei ole. En saa mieheltä tukea opiskeluissa tai työjutuissa. Edes graduani ei lukenut! Sanoo aina kannustavansa mua, mutta käytännössä se ei näy kovinkaan usein. Hän on vain liian hiljaa, aina.
Mä juttelisin mielelläni päivän tapahtumista, uutisista, politiikasta, kirjoista, tv-sarjoista, luonnosta, avaruuden ihmeistä... Siis ihan mistä vaan, mutta mies ei. Kuuntelee kyllä kun mä puhun, mutta ei se ole keskustelua.
Haluaisin parisuhteen missä KESKUSTELLAAN! Mutta onko miehet yleensäkin tuollaisia tuppisuita kuin minun mies on? Ihan kuin häntä ei mikään edes kiinnostaisi. Surettaa olla yksin ajatuksiensa kanssa :(
Kommentit (22)
miten sillä miehellä suhteen alussa oli ajatuksia muustakin kuin töistä ja rahasta ja nyt ei ole?
herää kateus..... Miksi meillä ei voi olla tuollaista, en ymmärrä ihmisiä jotka eivät tarvitse puhetta, ajatusten jakamista...
-AP