Tiedättekö, kun joillakin on todella selvät kasvonpiirteet ja joillakin jotenkin epämääräiset?
Kommentit (7)
mulla on epämääräiset ja se on ärsyttävää. johtuu varmaan siitä että ei oo symmetriset.
Omaa silmääni miellyttää sellaiset vahvat ja selkeät kasvonpiirteet, ei tarvitse olla ihan symmetriset. Epämääräisiksi lasken nämä ns. hangonkeksinaamat, joilla ei ole kunnon leukaperiä ja poskipäitä, vaan näyttää siltä, että naama on pyöreä pallo johon on lätkäisty silmät ja nenä ja suu :D
Myös huulettomat ihmiset ovat epäilyttävän näköisiä. Siis niin, että huulet ovat TODELLA kapoiset.
Makunsa kullakin.
Toki reipas ylipaino hautaa minkälaiset tahansa piirteet alleen, mutta käsittääkseni se jos normaalipainoinenkin ihminen on "epäselvä" piirteiltään johtuu siitä että hänellä on siro ja hento kasvojen luusto. Silloin ne piirteet ei erotu ihan normaalin kasvojen lihaksiston ja rasvan alta niinkään selkeinä, kun taas jollain tällaisella kuin minä jolla on leveät kulmikkaat leukaperät, voimakas nenä jne - tällainen naama tarttisi huomattavasti liikarasvaa peitoksi että piirteiden kulmikkuus häviäisi.
Hassua kyllä äiti ei ole koskaan kasvanut omaksi itsekseen myöskään henkisesti. On ylikiltti ja marttyyri ja tukahduttaa suuren osan persoonallisuuttaan.
Hassua kyllä äiti ei ole koskaan kasvanut omaksi itsekseen myöskään henkisesti. On ylikiltti ja marttyyri ja tukahduttaa suuren osan persoonallisuuttaan.
mulla on vähän samaa ongelmaa. t: kolmonen jolla epämääräiset kasvot.
Mulla ainakin, mulla on kulmikkaat ja voimakaspiirteiset kasvot ja olen aika jyrkkä ja tiukka persoonallisuuskin.
Jäikö sulla kysymys kesken?