Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meille naurettiin pitseriassa :C

Vierailija
28.09.2012 |

Mentiin lasten kanssa meidän pikkukaupungin pitseriaan, kerta oli ensimmäinen lapsille ja mulle ensimmäinen moneen vuoteen. Kotona on toki tehty pitsaa mutta odotukset olivat korkealla.

Saatiin sitten läyty pöytään mutta mitään yrttiä ei ollut valmiiksi laitettuna, joten menin kassalle ja pyysin orekaanoa. Se nuori myyjä katsoi meitä hetken ja alkoi nauraa. Sitten löi orekaanopurkin käteen.

Mulle tuli tosi paha mieli, melkein jäi pitsa kurkkuun. Lapset ei onneksi tainneet huomata mitään, mutta mua jäi kalvamaan, miksi se noin käyttäytyi. Ihan oli siistit vaatteet maillä, ja katsoin taskupeilistä, ettei mun naamassakaan ollut mitään ruokakokkaretta tai muuta. Nyt asia on saanut jo ihan suhteettomat mittasuhteet mun päässä, lapset haluaisivat uudestaan pitsalle mutta minä hermostun joka kerta ja olen jo äyskähtänytkin heille siitä mankumisesta.

Mistä saattoi olla kysymys. Oliko lisämausteen pyytäminen jotenkin junttia jonkin uuden käytöskoodin mukaan?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuollaista alat märehtiä, työntekijä joko nauroi jollekin ihan muulle tai oli helvetin huono asiakaspalvelija, jossa tapauksessa häpeä oli yksin hänen.

Itse olisin kysynyt suoraan, että mikä tässä nyt oli niin huvittavaa...

Vierailija
22/29 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oregano yleensä laiteta pizzaan sitä tehdessä? Sama siis kun olisit käynyt pyytämässä kinkkua tai ananaksia?

useimmissa pitserioissa sitä on pöydässä, koska moni haluaa lisätä sitä vielä valmiin päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se toisella korvalla kuunteli Radio Aaltoa.

Vierailija
24/29 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuosta huoli. Menkää vaan uudestaan, niin haihtuu se ekan kerran tapaus pois mielestä. Tuollaisia sattuu joskus meille kaikille. Ehkä se lausumisesi oli vähän hassua. Sama jos joku sanoisi: hälyäisin yksi kärjäläpiiraka - no se on vähän hassua ja jos sattuu olemaan hilpeällä tuulella, niin se sitten nauratti. Mutta älä anna sen sinua vaivata. Näitä arjen pikku vipauksia tosiaan sattuu meille kaikille joskus. Pää pystyyn!

Vierailija
25/29 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
26/29 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonosta asikaspalvelusta kannattaa aina valittaa.

Vierailija
27/29 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla siksi että ei osata kirjoittaa eikä varmaan ääntääkään tuon mausteen nimeä. Se on oregano eikä mikään orekaano.

Vierailija
28/29 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olimme pizzeriassa tässä eräänä päivänä. saimme pizzat pöytään ihan normaalisti mutta hetken päästä huomasimme siellä tiskin takana pizzaleipurin tuijottavan silmää räpäyttämättä pöytäämme - tai niin ainakin luulimme kunnes huomasimme että pöytämme yläpuolella oli teevee jota mies katseli.

oreganon kuten muidenkin mausteiden pyytäminen on ihan ookoo. Ihmisillä on näitä korvakuulokkeita, bluetoottejä ja muita tööttejä - näyttävät puhuvankin omituisia samalla sinua katsellen.

ei hätää - moka on siellä toisessa päässä - ei asiakkaass : )

Vierailija
29/29 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella kymmenenkin syytä miksi sait kuulla naurut. Et voi esim. tietää mitä ko. myyjä oli mahdollisesti jutellut kaverinsa tai työkaverinsa kanssa hetkeä aiemmin. Mitä tahansa läppää ovat heittäneetkään, asia on voinut liittyä oreganoon. Tai yksinkertaisesti hänelle saattoi tulla mieleen jokin aiempi vitsi tai läppä, jotain mille hän oli nauranut hervottomasti. Myyjä oli vain sen verran sosiaalisesti ääliö että ei vaivautunut pyytämään anteeksi ja selittämään nauruaan. Toki on myös mahdollista että jos lausuu sanan oregano "orekaano", saa katsella toisen virnettä. Minun ainakin olisi lievästi vaikeaa olla virnuilematta. Tökerö lausuminen voi aina herättää pientä hilpeyttä. On täysin mahdollista että myyjä oli muuten vain sekaisin päästään, joko hetkellisesti tai ihan kroonisesti. Saattoihan hän saada jonkin hullun idean päähänsä sillä hetkellä, jotain mikä ei liittynyt sinuun mitenkään. Usko huviksesi, sitä myyjää nolottaa todennäköisesti itseään kun meni purskahtamaan nauruun. Ehkä hän oli lievästi päissään tai lääkehuurussa. Jne. jne. jne. Mahdollisuuksia on monia.

Epäilen että naurahtelin aloitusta lukiessani samaan tapaan kuin se myyjä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme