Sertralin, kokemuksia!
Olen syönyt kohta viikon ajan Sertralin 25mg ja olisi noston paikka 50mg. Olisin kiitollinen, jos kertoisitte kokemuksia aloitusoireista ja kuinka kauan teillä on mennyt vaikutuksen alkamiseen? Syön lääkettä ahdistuneisuuden hoitoon ja posttraumaattiseen stressiin.
Kommentit (46)
Tänään aloitin puolikkaalla tabletilla jota jatkan viikon ja sitten kokonaisia. Nyt ehkä vähän hutera ja väsynyt olo sekä näköhaittaa, mutta voi johtua myös vähän huonoista syömisistä viime päivinä. Toivottavasti ei tulisi pahoja oireita ja tästä lääkkeestä olisi apua ! Lisäksi sain kolmea eri ahdistuslääkettä, joita sitten tarvittessa voi ottaa tilanteesta riippuen.
Miten nyt voit? Menikö sivuvaikutus oireet ohi?
Sertralin muuten hyvä lääke mutta tuhoaa seksuaalisuuden. orkkua ei meinaa saada millään ja miehillä aiheuttaa laskimovuotoa joka johtaa täydelliseen erektiokyvyn menetykseen.
Hei! Toivottavasti luet tämän vaikka sattumalta. Olen pahoillani, minkä läpi oot joutunut menemään ja mitä menetit! Samankaltaisia olen itsekin joutunut kokemaan. Kaikesta huolimatta olet arvokas, elämäsi on kaikesta huolimatta tärkeä! Toivon sulle sydämestäni uutta vaihetta ja toivoa. Katso tämä lyhyt video YouTubesta, se on harvinaisen rohkaiseva, kaunis ja koskettava
Kaikkea hyvää :)
Aloitusoireina muistan ainoastaan sen, että nälän tunne ja ruokahalu katosi. Ja orgasmin saaminen on paljon vaikeampaa, mutta ei mahdotonta. Haittavaikutukset ovat olleet kuitenkin lievempiä kuin oloni ilman lääkettä. Määrättiin traumaperäiseen stressihäiriöön, ahdistuneisuuteen ja lievään masennukseen. Ja varmaan tunne-elämä on jonkin verran laimentunut, kun en tunne enää sellaisia valtavia onnen ja ilon tunteita, mutta en tunne myöskään samanlaista syvää epätoivoa ja ahdistusta mitä aikaisemmin.
Onko kellekään jäänyt pysyviä haittoja?
Olen itse ollut tämän vuoden ilman seronilia, jota söin muutaman vuoden. En mä enää niin kiimainen ole ja laukeaminen on vaikeampaa kuin ennen, onnistuu toki kun tarpeeksi kovaa räplää.
Nyt määrättiin sertra ja mä en millään haluais näitä loppujakin halujani menettää, kiva tuntea edes jotain :'(
Myös aloitus oireet pelottaa. Mulla on aina ahdistus ja masennus noussut lääkkeiden aloituksissa järkytyäviin paniikkikohtauksiin, itsetuhoisuuteen ja mielialan muutoksiin. Itsetuhotaustaa on pitkältä ajalta, en halua enää siihen takaisin.
Lääkärin ohje oli vain että sitä pitää mennä päivystykseen jos käy liian pahaksi.
Miten vaikuttaa painoon?