Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskomatonta mutta totta, se on +

29.11.2005 |

Perjantainen haamu siis vahvistui tänää selkeäksi plussaksi. =D

No jos haluan vielä spekuloida ei se nyt niin vahva ole mutta selkeä + kuitenkin.

Jotenkin tätä on ihan mahdoton uskoa todeksi, tälläkertaa en edes ollut kovinkaan luottavainen hoidon onnistumisesta. Joten kolmas ja tälläerää viimeinen inssi toi siis tullessaan sen kauan kaivatun tuloksen. Toki nyt on aivan liian aikaista vielä sanoa miten tästä eteenpäin mennään mutta luottavaisin mielin kuitenin.

Mikä oli siis tosin tällä kertaa kuin kahdella ensimmäisellä yrittämällä.

No mun mielestä suurin ero on siinä että ovulaatio oli nyt vasemmalla, kun kahdella aikaisemmalla kerralla se on ollu oikealla. Toki on myös mahdollista että tässä kierrossa tehty SSG myös " tuuletti tuubeja" . Tukoksia ei ollut ja virtaus oli molemmilla puolilla hyvä, joten mitään vikaa ei siellä ollut. No toisaalta tämä oli vasta kolmas kerta kun oli edes mahdollista tulla raskaaksi joten siihen nähden onnistuminen tuli nopeasti. =)

Toki pitkä ja välillä kivikkoinenkin taival on kyllä ollut tässä takan ja mies sanoikin tänään aamulla että vois melkeen sanoa että viimeinki, mutta lisäsi heti perään että pitää tätä vähän sulatella. =)

Sulatella tosiaankin, on tässä ollut muutenkin niin suuria elämän muutoksia lähiaikoina ja täytyy sanoa että kyllä pelottaakin ja aika paljon itseasiassa. Miten selviämme vain miehen palkalla? Miten lääkäri ym. asiat hoituu vieraassa kulttuurissa ja vieraalla kielellä, saatikka sitten muut kultturin ja vieraan kielen tuomat muutokset.

No ehkä näistä selvitään ja pitää ottaa rauhallisesti päivä kerrallaan.

Nyt olen sanattoman onnellinen tästä tilanteesta ja voin tosiaan sanoa että olen raskaana. Vaikkakin sitä on tosi vaikea vielä tajuta.

SuviTuulia rv 4+4 jos oikein osasin laskea =D

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylintäydeltä onnitteluja plussauksestasi :)

Turvallista ja onnellista masun kasvatusmatkaa sinulle ja miehellesi, onnea!!!

T: Syystuuli ja mussukka rv. 14+1

PS. Milloinkas on laskettuaikasi? Olisiko loppukesän vauva tulossa? ;)

Vierailija
22/24 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nautit, etkä murehdi raha-asioita, niitä on aikaa murehtia koko loppuelämä! Olette totisesti ansainneet tämän onnen =)

*tippa linssissä* Lilli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen edelleen sellaisessa epäuskon tunteessa, mutta eiköhän tämä tästä vähitellen ala enemmän tuntua todelta.

Katsoin tuossa juuri LAn ja se olisi laskurien mukaan 4.8. joten loppukesän vauva tuloillaan. =) Ihan uskomattomalta tutuu tuokin ja samalla tarkastin vähän tuota raskausviikkojen tilannetta ja nyt se taitaa sitten olla 4+6.

Todella alussahan kaikki on mutta pitää nyt vaan mennä päivä kerrallaan, niinkuin teistä moni jo kovasti kehoittikin. =)

SuviTuulia hymy herkässä

Vierailija
24/24 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lämpimät onnittelut sinulle ja miehellesi! Olen myös seurannut taivaltasi ja ihanaa että viimein sait plussasi:)

T.Coco

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi