Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskomatonta mutta totta, se on +

29.11.2005 |

Perjantainen haamu siis vahvistui tänää selkeäksi plussaksi. =D

No jos haluan vielä spekuloida ei se nyt niin vahva ole mutta selkeä + kuitenkin.

Jotenkin tätä on ihan mahdoton uskoa todeksi, tälläkertaa en edes ollut kovinkaan luottavainen hoidon onnistumisesta. Joten kolmas ja tälläerää viimeinen inssi toi siis tullessaan sen kauan kaivatun tuloksen. Toki nyt on aivan liian aikaista vielä sanoa miten tästä eteenpäin mennään mutta luottavaisin mielin kuitenin.

Mikä oli siis tosin tällä kertaa kuin kahdella ensimmäisellä yrittämällä.

No mun mielestä suurin ero on siinä että ovulaatio oli nyt vasemmalla, kun kahdella aikaisemmalla kerralla se on ollu oikealla. Toki on myös mahdollista että tässä kierrossa tehty SSG myös " tuuletti tuubeja" . Tukoksia ei ollut ja virtaus oli molemmilla puolilla hyvä, joten mitään vikaa ei siellä ollut. No toisaalta tämä oli vasta kolmas kerta kun oli edes mahdollista tulla raskaaksi joten siihen nähden onnistuminen tuli nopeasti. =)

Toki pitkä ja välillä kivikkoinenkin taival on kyllä ollut tässä takan ja mies sanoikin tänään aamulla että vois melkeen sanoa että viimeinki, mutta lisäsi heti perään että pitää tätä vähän sulatella. =)

Sulatella tosiaankin, on tässä ollut muutenkin niin suuria elämän muutoksia lähiaikoina ja täytyy sanoa että kyllä pelottaakin ja aika paljon itseasiassa. Miten selviämme vain miehen palkalla? Miten lääkäri ym. asiat hoituu vieraassa kulttuurissa ja vieraalla kielellä, saatikka sitten muut kultturin ja vieraan kielen tuomat muutokset.

No ehkä näistä selvitään ja pitää ottaa rauhallisesti päivä kerrallaan.

Nyt olen sanattoman onnellinen tästä tilanteesta ja voin tosiaan sanoa että olen raskaana. Vaikkakin sitä on tosi vaikea vielä tajuta.

SuviTuulia rv 4+4 jos oikein osasin laskea =D

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Aivan ihana uutinen!

Siili

Vierailija
2/24 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustalta tilannetta seuranneena olen puolestanne todella onnellinen. Suojelusenkeleitä pienellenne ja teille, vieraassa maassa ja kulttuurissa :-).

Vattumato kera pienen rv 21+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan plussasta! Mielenkiinnosta kyselen, että oletteko jo ulkomailla vai vasta lähdössä?? Itse olen Keski-Euroopassa...

Eemeli

(mun yleinen mainospätkä: 4*ICSI takana, otetaan lahjoituksena vastaan ylijäämälääkkeitä ulkomailla joulukuun (tai tammikuun???) puolessavälissä alkavaan hoitoon: Menopur tai Menogon ja Orgalutran sekä kuukauden lykkäämisen takia myös Gracial-e-pillereitä yksi kierros... mailaile:

eemelikaksi@hotmail.com)

Vierailija
4/24 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut sinunkin taivaltasi, uskomattoman hieno uutinen!

Baby ja poika 4 kk

Vierailija
5/24 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein lämpöiset onnittelut myös täältä!

Terveisin Lempi-Kukka ja nuppu rv 14+4

Vierailija
6/24 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varsinaisesti paljastanut maata minne olemme muuttaneet, mutta muutama viikko täällä keski-euroopassa ollaan oltu (mies hieman kauemmin). Hoito tehtiin vain kolme päivää ennen lähtöä ja nyt yritän sopeutua kulttuuriin, maahan ja vielä ajatukseen että olen raskaana.

Vierailija
7/24 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Clubin listoille pitkään aikaan kirjoitellut, lueskellut kuulumisianne kylläkin.

Ihanaa, että onnistui. Halauksen kera lähetän teille onnea matkaan. Varmasti mielessä myllertää tämän kaiken keskellä kun muutoksia on monta. Kaikki menee varmasti hienosti.

terveisin,

Gandalfiina ja pikkuneiti 11kk

Vierailija
8/24 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau, SuviTuulia, olen tosi onnellinen puolestanne! Tosi hieno startti uuteen maahan!

Ja nyt hei päivä kerrallaan: vielä ei tartte murehtia siitä, miten tulette toimeen pelkästään miehen palkalla tai miten pärjäät lääkärissä vieraalla kielellä. Ja kokemuksesta voin sanoa, että suht pian sitä alkaa tulla toimeen, vaikka pitääkin puhua vierasta kieltä. Nauti nyt vaan raskaudesta ja murehdi vasta sitten, kun niitä ongelmia oikeesti tulee vastaan!!

Naapurimaasta onnitteluhaleja lähetellen

Favolina

Vierailija
9/24 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa kuulla plussan vahvistuvan! Eipä olisi paremmin voinut ulkomaanelo alkaa...

Paljon tarraliimaa pienellesi!

Vierailija
10/24 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt van relailet, etkä huolehdi mistään (tiedän; helpommin sanottu kuin tehty...), kyllä elämä itsessään suttaantuu aina jotenkin parhain päin ja varmasti pärjäätte sielläkin ihan hyvin. Miten pitkä tämä komennuksenne olikaan (vuosi?).

Vierailija
11/24 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla sinulta tällainen uutinen, Suvis! Toivon koko sydämestäni että raskaus jatkuukin hyvin.

Terveisin Joganna + poika 6 vkoa

Vierailija
12/24 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että näitä plussiakin clubiin tasaisesti tipahtelee. Paljon onnea sinulle ja miehellesi sekä tietenkin pikku matkalaiselle! Toivon, että loputkin clubilaiset saadaan plussajunaan pikimiten!

Äläkä nyt niitä raha- ja muita asioita liikaa huolehdi. Asioilla on tapana järjestyä. Sen kun nautit nyt raskaana olosta.

Kertakaikkiaan ihana kuulla tällaisia uutisia, hymy on korvissa loppupäivän. :)

Vierailija
13/24 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä viestiä olenkin odottanut ja käynyt kurkkimassa joko saisimme lukea ilouutisia!

Nyt jätät murheet hetkeksi ja nautit onnistumisesta! Paljon Onnea siis teille molemmille. Kolmas kertaa toden sanoo osottautui myös meidän kohtaloksi, tosin tilannehan oli hieman eri. Ei ihme, että kolmonen on onnen numeroni :)

Tulehan kertomaan oirekuulumisia ja fiilareista myöhemminkin.

Santsu

Vierailija
14/24 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava juttu, oon niin onnellinen sun puolesta=) Hih, jotenkin hauska kyllä että raskauduit täällä ja mies oli siellä;) eipä sitä miestä tähän hommaan tarvittu kuten lääkäri sulle sanoi=D Mailaillaan ja toivottavasti myös mesessä pian??? Joko kohta toimii???? Hautomo toimii täällä 13 munista oli kasvamassa ja limiskin oli jo paksumpi kuin 1½ vuoteen että hyvältä näyttää täälläkin=)

Vierailija
15/24 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hieno juttu, olet totisesti plussasi ansainnut! Onnea matkaan, ihanaa raskausaikaa sinulle!

Aninka rv 39+0

Vierailija
16/24 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kuulla, että kaikenlaisten mutkien jälkeen lopputulos on näin hieno! Enkeleitä matkaan!

T: HulluRiitta

Vierailija
17/24 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sure mitään raha- tms. asioita, kyllä ne järjestyy. Hyvä sanoa, tiedän, mutta yritä nyt nauttia ajatuksesta, että olet raskaana. Taival tähän on ollut pitkä ja hankala. Sinun päiväsi on nyt!!!

Vierailija
18/24 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/24 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja luottavaista odotusta!!! Tuli kyllä tosi hyvä mieli puolestasi :-) VAU!! Näen kyllä silmissäni miten siellä uudessa kotipaikassasi mahaasi kasvattelet.

Itsellä on ainakin niin, että elämässä tapahtuu sellaisissa ryppäissä. Sitten kun tapahtuu, tapahtuu vaikka mitä ja sitten on taas vuosi tolkulla aikaa, että ei tapahdu yhtään mitään.

T. Offe ja poitsu 3kk

P.s. Oikkis, hengessä ollaan mukana :-)

Vierailija
20/24 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea Suvi-Tuulialle!!

Olen pitänyt palstataukoa kun mitään ei tapahtu. Miestäni en ole siis saanut tutkimuksiin. Minut on tutkittu. Kaikki ok!! 3vuotta tulee täyteen ens helmikuussa kun ollaan yritetty. Tänä syksynä ei olla edes puhuttu asiasta ollenkaan. Ehkä sitten ensi vuonna:((

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi