Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laukkuasiaa

Vierailija
27.09.2012 |

Millä nettotuloilla voi ostaa nahkaisen Longchampin "noin vaan" ja mitkä liksat riittävät LV:n?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut molemmat ja nettotulot on n. 1400 e.

Vierailija
2/4 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erikoislääkäri kuten miehensäkin. Kumpikin päivystää jatkuvasti, käy yksityisellä jne. Lapsi riepotellaan hoitopaikan ja mummulan välillä, kun vanhemmat painaa duunia... jotta on pihassa kaksi bemarimaasturia, jotta on varaa merkkitavaroihin jne. Ihan älytöntä katsoa viereltä. Less is more. Tekisivät vähemmän töitä, olisivat vähemmän stresaantuneita ja tyytyisivät vaikka Hondan maastureihin. Ja verottaja vie ison siivun, joten saakin painaa sitä työtä, jotta rahat riittää kaikkeen.

Sääliksi käy suorastaan materialismin määrää ja rinnalla sitä, mitä uhraavat sen eteen. Ei, en ole kateellinen. Rahasta tykkäisin ja olisihan se kiva, että olisi niin pullea lompakko, mutta en mä haluaisi joutua raatamaan sen eteen noin paljoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

LV:n isohkoa laukkua, 3 clutchia, 2 marc jacobsin pienehköä olkalaukkua ja 3 jimmy choota. Jimmy Choon, LV:n jne kenkiä liki parikymmentä paria. Yms yms.

MIesystäväni ostamia, ulkomaalainen, asuu ulkomailla.

Toiitusjohtaja isossa logistiikkafirmassa, kuukausitulot liki 20k.

Vierailija
4/4 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...esim. käy säännöllisesti baarissa ja laittaa sinne 100,- laaki.

Jos tuon verran laittaa viikossa baariin, niin luksuslaukun saa jättämällä ne reissut (tai sitten vain juomisen niiden aikana ja taksimatkat) väliin 3-4 kuukauden ajaksi. Ei ole vaikeaa, ellei ole alkoholisti.

Minulla on ollut jo opiskelijana 1500 euron nahkatakki jne., koska elin muuten säästeliäästi. Nauratti ne vanhemmat ja varakkaammat tädit, jotka kauhistelivat kuinka heillä itsellään ei olisi moiseen "varaa". Tosiasiassa heidän vaate- ja asustebudjetillaan olisi voinut ostaa vaikka useampia luksustuotteita, jos he eivät olisi tuhlanneet sitä kaikenlaiseen impulsiivisesti hankittuun Lindex-krääsään.

Itse asiassa lähes aina kun joku sanoo, ettei hänellä ole johonkin vaatteeseen varaa, se ei ole totta. Kyse on valinnoista. Luksuskorut, kellot, autot ja sellaiset ovatkin sitten jo eri asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi