Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 13-vuotiaat oikeesti nykyään näin lapsellisia?

Vierailija
18.06.2012 |

Ihmettelen. Koska itse en ollut yhtään tuommoinen tuossa iässä... :o

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiva sulle sitten, että olit kait tossa iässä jo huoraava pikkuaikuinen, vai?

Lapsihan 13v on. Ja pitää olla.

Vierailija
2/12 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kuitenkin vasta 13-vuotias?

Vierailija
4/12 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli alkoi kasvaa rinnat, tuli kuukautiset, karvoitusta jne.

Mielialan myllerrykset oli rajuna siinä 11-12v.

12-vuotta täytettyäni niin mulla oli jo 75B kokoset tissit eivätkä oo kasvaneet siitä enää päivääkään ja olin hoikka mutta muodokas eli lantio leveä ja rintojen alta kapea jne. Omasin naisen kropan jo tuossa vaiheessa. 13v en edes saanut enää mielialanmyllerryksiä, vaikka joissain asioissa lapsellisuutta vielä näkyikin

Sitten en pukeutunut ensinnäkään tuollasiin vaatteisiin kuin tuo jne. Tuo oo ees rintoja vielä nähnytkään :o

Vierailija
5/12 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

12-vuotta täytettyäni niin mulla oli jo 75B kokoset tissit eivätkä oo kasvaneet siitä enää päivääkään ja olin hoikka mutta muodokas eli lantio leveä ja rintojen alta kapea jne. Omasin naisen kropan jo tuossa vaiheessa. 13v en edes saanut enää mielialanmyllerryksiä, vaikka joissain asioissa lapsellisuutta vielä näkyikin

Sitten en pukeutunut ensinnäkään tuollasiin vaatteisiin kuin tuo jne. Tuo oo ees rintoja vielä nähnytkään :o

kylläkään niistä rinnoista ole kiinni. Voi olla silti ihan lapsi henkisesti vaikka onkin ulkoisesti "aikuisen näköinen". Ihmiset kypsyy kovin eri tahtiin ja se on ihan sallittua.

Vierailija
6/12 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmänki se on teiniä leikkivä lapsi.

mikä on aika surku.

ite tos iäs viel vikaa vuotta leikin nukeilla ja pukeuduin erittäin lapsekkaasti. tosin siitä sain kyllä kärsiäkin kiusaamisen muodossa kun kehityin siinä mielessä hitaammin ku muut.

aloin esmes rintsikoita käyttää vasta tossa iässä. tarve ois ollu aiemminki mut ite en sitä tajunnu... olin vaa nii lapsi mieleltäni.

mielialan vaikeimmat myllerrykset ja menkatki alko mulla vasta 15 vuotiaana...

miksi 13v ei vielä saa olla lapsekas? sehä on vasta päässy ala-asteelta ja alottanu yläasteen yms...

toki ainoa hyvä puoli siinä et lapsi alkaa leikkii huoramaista aikuista aikasin on että hän ei joudu kiusaamisen kohteeksi kait nii herkästi.

Vierailija
7/12 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin fyysisesti kuin psyykkisestikin eritavalla.

Vierailija
8/12 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koen olevani yhä edelleen lapsi. kun olen alaikäinen niin miksi tarvisi edes leikkiä aikuista? vielä kolmetoista vuotiaana leikin silloin tällöin. olllaa lapsia vaan kerran

Vierailija
9/12 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on rinnat ja poikaystävä ja e-pillerit ja ikää on 13v.

On onneksi aikaisten kehittynyt, eikä ole enää viiteen vuoteen leikkinyt nukeilla.

Ei mun aikana kyllä noin lapsellisia oltu. Kyllä seiskalla suurin osa dokas ja kaikilla oli poikaystävä.

Vierailija
10/12 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mulla ei kasvanut rinnat kovin aikaisin, ja menkatkin alkoivat joskus 15 v.

En kyllä muista yhdelläkään kaverilla olleen tissejä 12-vuotiaana, tai edes menkkoja.

Mutta ehkä oon sitten unohtanut, onhan tosta 30 vuotta aikaa.

t.3

Vierailija
11/12 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on rinnat ja poikaystävä ja e-pillerit ja ikää on 13v.

On onneksi aikaisten kehittynyt, eikä ole enää viiteen vuoteen leikkinyt nukeilla.

Ei mun aikana kyllä noin lapsellisia oltu. Kyllä seiskalla suurin osa dokas ja kaikilla oli poikaystävä.

Vierailija
12/12 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muoti on ehkä muuttunut vähän siitä kun sinä olit 13, että tietenkin vaatetus on erilainen kun sun aikana.

Kaikilla ei rinnat kehity nuorena. Mulla rinnat alkoivat kasvaa vasta 13-vuotiaana ja olin 14 ennen kuin tarvitsin ekat rintaliivit. Menkat alkoi kun olin 14, kasvu loppui 15-vuotiaana. Että minä ainakin olin 13-vuotiaana vielä ihan lapsen näköinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan