Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rasittavia nuo jotkin paketinkuljetusfirmat

Vierailija
27.09.2012 |

Heikko ja töykeä palvelu, ei osata lukea eikä varsinkaan soittaa ennen toimitusta. Hirveä vaiva yhden paketin saamisesta. Tilaa uusi toimitusaika ja jos vaivaat heitä puhelimessa asiassasi, maksat tietysti puhelusta lisää.

Paketti joka noudetaan itse lähikaupasta tai postista on kätevin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle soittivat viimeksi ja kun eivät saaneet kiinni, niin jättivät viestin mistä paketti löytyy.

Ihana palvelu!

Vierailija
2/9 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä soiteta ennakkoon eikä jälkeenpäin, on se minusta aika huonoa toimintaa, lisäksi kallista kun sitten tullaan uudelleen kunhan asiakas on itse soittanut perään tai tilannut netissä uuden toimitusajan. Ensimmäisen turhan tomituksrn voisi siis jättää pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeen ei kotitaloustoimitukseen kovin hyvin sovi muutenkaan nuo jenkkiläisperäiset palvelut joissa oletetaan että kotona on päivällä joku ottamassa paketin vastaan. Useimmissa talouksissa kun ei ole. Paljon kätevämpi vastaanottajalle saada paketti postiin ja hakea se milloin itselle sopii, mutta ulkomaisista nettikaupoista monet valitettavasti käyttävät UPS:ää ja vastaavia kuriiripalveluja suoraan kotiin toimittamiseen.

UPS:llä minusta ei välttmättä ilmoiteta mitään paketista, vaan yritetään toimittaa se pari-kolme kertaa, ja sitten jos ei ole ollut vastaanottajaa, se palautuu UPS:N pakettikeskukseen ja sen voi sieltä hakea. MUlle käynyt parikin kertaa näin. En pysty kesken työpäivän tulemaan kotiin vartomaan päivasaikaan kuriiria. fedex sentään aina soittaa etukäteen että olisi paketti tulossa, ja voi muuttaa toimituksen vaikka työpaikalle.

Vierailija
4/9 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä soiteta ennakkoon eikä jälkeenpäin, on se minusta aika huonoa toimintaa, lisäksi kallista kun sitten tullaan uudelleen kunhan asiakas on itse soittanut perään tai tilannut netissä uuden toimitusajan. Ensimmäisen turhan tomituksrn voisi siis jättää pois.

Oma vika

Vierailija
5/9 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vika

Vierailija
6/9 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeen ei kotitaloustoimitukseen kovin hyvin sovi muutenkaan nuo jenkkiläisperäiset palvelut joissa oletetaan että kotona on päivällä joku ottamassa paketin vastaan. Useimmissa talouksissa kun ei ole. Paljon kätevämpi vastaanottajalle saada paketti postiin ja hakea se milloin itselle sopii, mutta ulkomaisista nettikaupoista monet valitettavasti käyttävät UPS:ää ja vastaavia kuriiripalveluja suoraan kotiin toimittamiseen.

UPS:llä minusta ei välttmättä ilmoiteta mitään paketista, vaan yritetään toimittaa se pari-kolme kertaa, ja sitten jos ei ole ollut vastaanottajaa, se palautuu UPS:N pakettikeskukseen ja sen voi sieltä hakea. MUlle käynyt parikin kertaa näin. En pysty kesken työpäivän tulemaan kotiin vartomaan päivasaikaan kuriiria. fedex sentään aina soittaa etukäteen että olisi paketti tulossa, ja voi muuttaa toimituksen vaikka työpaikalle.

Tilasin kotimaisesta verkkokaupasta tavaraa ja kotiinkuljetus oli halvempi kuin nouto postista. Otin tietenkin halvemman vaikka tiesin että postinkantaja raahaa pakettia ihan turhaan ovelle ja pimputtaa kun en ole kotona.

Vierailija
7/9 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne toimitusfirmaa etukäteen enkä voinut arvata että noin surkeaa toimittajaa onkaan. Nyt tiedän. Lienetkö se kökkö asiakaspalvelija kun noin aggressiivisesri hyökkäät?

Vierailija
8/9 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne toimitusfirmaa etukäteen enkä voinut arvata että noin surkeaa toimittajaa onkaan. Nyt tiedän. Lienetkö se kökkö asiakaspalvelija kun noin aggressiivisesri hyökkäät?

Vierailija
9/9 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemuksia DHL:stä. Lähettävät tekstiviestin, jossa ilmoittavat toimitusajan sekä puhelinnumeron, johon voi soittaa sopiakseen uuden ajan, jos annettu aika ei sovi. Ja aina on toimitus tapahtunut sovitusti.

Sen sijaan postin maksullinen kotiinkuljetus on syvältä. Kun seuraa pakettinsa matkaa netistä ja näkee että se juuri on lajiteltu Pasilassa, kuvittelisi että se nyt ei seuraavan puolen tunnin aikana ehdi Espooseen, vaan että vielä uskaltaa poistua hetkeksi asioille.Mutta niinpä vaan ehtii eli netissä olevat seurantatiedot ovat kaikkea muuta kun ajantasaisia. Posti pimpauttaa kerran, ja jos et ole kotona, saat itse noutaa pakettisi postista, vaikka olet maksanut kotiinkuljetuksen.