Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukautiskuppi vuotaa yli jo VIIDESSÄ TUNNISSA?!

Vierailija
27.09.2012 |

Siis miten paljon mä oikein vuodan, kun kuppia saa olla ensimmäisinä päivinä tyhjentämässä viiden tunnin välein? Yölläkin. Onko tämä edes normaalia?

Kyseessä on Luneten isompi koko. Loppumenkat menee toki pidemmillä vaihtoväleillä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tuota ihan mahdollisena pidän. En mäkään työpäivää selviä tyhjentämättä ekana ja tokana päivänä. Eli se on niillä niukkavuotoisilla niin miten mainostetaan, että aamulla ja illalla vaan tarvitsisi.

Mä tosin selviän yön kyllä, kun tyhjään just ennen nukkumaanmanoa ja laitan varmistukseksi siteen ettei uni kärsi stressaamisesta.

Ja näyttääkö siltä, että se oikeasti tulee yli vai voisko olla ettei kuppi vaan oo kunnolla? Toki jos ekat 5 h pitää täysin niin tuskin on siitä kyse..

Vierailija
2/8 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsaat on minullakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsaat on minullakin.

Vierailija
4/8 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mainitsin runsaista vuodoista (siis alkupäivinä tulee helposti yli jne) niin sain tosi upeaa lääkettä joka vähentää todella paljon verenvuotoa. Cyklokapron nimeltään. Otetaan vain runsaina päivinä ja sitten aina uudestaan kun alkaa vuotaa enemmän. Ei pitäisi olla mitään haittavaikutuksia, lähtee elimistöstä tosi nopeasti. Olen tosi iloinen tuosta.

Vierailija
5/8 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivisin kahden tunnin välein tyhjäys. Sitten helpottaa. En koe tätä mitenkään ongelmalliseksi.

Vierailija
6/8 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toinen vuotopäivä runsain ja päivällä joudun käymään tyhjentämässä 2 tunnin välein. Yöllä käytän maksisidettä varmistuksena koska varmasti kuppi vuotaa yli, mutta kun on side niin saa vuotaa eikä tarvi juosta vessaan tyhjennykselle. 2 ekaa päivää käytän päivisinkin sidettä koska tosiaan välillä pääsee vuotamaan verta yli kun kuppi tulee liian täyteen.

Vierailija
7/8 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo sitä aikoihin käyttänyt, kun menkkojen eka päivinä ylivuoto tulee jo parin tunnin käytön jälkeen.

T: Niagara :-/

Vierailija
8/8 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos on runsasta vuotoa tyhjennys 4 kertaa vuorokaudessa. No minä tyhjennän täyden kupin 6-7 kertaa päivän aikana, yöllä tulee aina yli. Onneksi on hyvä hemoglobiini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän