Tytölle nimeksi Selja vai Matilda?
Kaksi vaihtoehtoa. Tietty Selja Matildassa olisi kummatkin nimet, mutta kutsumanimeä mietin. Mitä mieltä?
Kommentit (12)
sen kansankielinen nimitys "paskanmarja". Muuten olisi todella kaunis nimi. Kävisikö Silja?
Tykkään myös Ester nimestä, mutta silläkin kamala sanonta pilaa nimen :( ap
sen kansankielinen nimitys "paskanmarja". Muuten olisi todella kaunis nimi. Kävisikö Silja?
Mutta jotenkin kovin eri luonteisia. Jos odottaisitte ja katsoisitte sitten, näyttääkö tulokas enemmän Seljalta vai Matildalta? :)
tyttöni Seljaksi! Olisiko vain jollain murrealueella sitten tuollainen sanonta.
suosikeiksi :) Täytyy vissiin katsoa sitten kummalta näyttää. ap
Mutta jotenkin kovin eri luonteisia. Jos odottaisitte ja katsoisitte sitten, näyttääkö tulokas enemmän Seljalta vai Matildalta? :)
sanontoja miettimään, tai mitä jollekin muulle tulee jostakin mieleen, ei voi antaa nimeä ollenkaan. Minä en ainakaan ole kuullut tuollaista seljamarjoista. Sitäpaitsi seljamehu on hyvää!
usko, et monikaan tietäisi mitään paskanmarjaa, en itse ole kuullutkaan ikinä !
valitse se joka on helpompi teidän lausua, siis kokeile ääneen sanottuna, sukunimen kanssa ja niin että "huudat lasta" :) meillä meni esikoisen nimi vaihtoon kun tajusin, että mun pitää huutaa poikaa esim. jos huutais ikkunasta lasta kotiin tai jos lapsi ei tottele niin miltä nimi kuulostaa käskiessä jne
Ja mikä paskanmarja, never heard!! Eli älä jonkun henk.koht. paskanmarjaongelmasta välitä. :D Mun oman tytön toinen nimi on Matilda, mutta jotenkin kutsumanimenä tykkään enemmän tosta Seljasta, kun on vähän harvinaisempi ja ytimekkäämpi, ja sillä on luontomerkityskin. :) Tulee myös mieleen Solja, mikä olis myös kiva!
Matilda on samalla tavalla ällömakea kuin vaikka Emilia tai Amanda. Kauheita.
saat mukaan molempia nimiä...