Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Kokemuksia Molo Kidsin toppahaalareista?
27.09.2012 |
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
meillä kaksi talvea käytetty ja vielä siisti. Ei ongelmaa vetoketjun kanssa, hyvät lumilukot lahkeissa. Malli myös hyvä hoikahkolle lapselle, ei liian leveä. Plussaa hyvästä värivalikoimasta.
Ostan toistekin.
Alue: Aihe vapaa
ainakin todella lämmin ja kestävä. Miinuksia liian ylös nouseva vetoketju (jonka voi tosin jättää enemmän auki) ja lumilukot lahkeissa, jolloin pukua on lapsen vaikeampi pukea itse.
Muuten pelkkää hyvää sanottavaa.