Sinä jolla joku krooninen sairaus. Haetko joskus "turhaan" saikkua sairauden nimissä?
Kommentit (9)
Mä teen nyt juuri päinvastoin. En viitsi olla poissa uudesta työstä, joten en ole käynyt hakemassa sairaslomaa. Tällä hetkelläkin saisin 2 viikkoa, jos vain kävisin hakemassa.
Sama lasten sairastelujen kanssa. En ole ollut kotona lasten sairastelujen vuoksi vaan mummi on tullut hoitamaan lapset.
Omat työt kun menevät sekaisin ja odottavat sitten vain palatessa, niin en viitsi turhaan olla pois. Olen poissa vasta sitten, jos en ollenkaan pääse kävelemään.
Soittelen sille välillä ja kysyn että oletko kotona töistä vai saikulla?
Ei se ole niin sairas, feikkaa osan vaivoistaan. Lievästi alkoholisoitunut niin tietäähän sen mitä se saikulla tekee.
(viime vuonna jouduin olemaan neljä päivää poissa töistä ja olin todella työkyvytön silloin) enkä lievien kausitautien aikana.
Kuumeessa en töihin mene.
saikkua turhasta jos pomo kettuilee tai töissä on rankkaa. Viimeksi kun feikkasin selkäsärkyä niin napsahti 3 viikkoa ja vielä viikko sen päälle. Nyt mä lähden ens viikolla kylpylään työnantajan kustantamaan kuntoutukseen. :=)
Pitää varmaan koittaa leikkiä siellä huonokuntoista.
En ole yhdellekään työnantajalle kehdannut edes kertoa sairaudesta, juuri tästä syystä että jotkut käyttävät sairautta hyväkseen.
sairauden takia työllistymismahdollisuudet ovat muutenkin heikot, miksi ihmeessä sössisin jollain sairauslomapelleilyllä hyvän ja joustavan työpaikan. Valitettavasti niitä sairauspäiviä kun saattaa joutua käyttämään ihan oikeaan tarkoitukseenkin.
Koska jos väittäisin sairauden pahentuneen/häiritsevän menettäisin taas heti ajokorttini ainakin vuodeksi.
vituttaa tää sairaus muutenkin, vieläkö siitä valehtelemaan löysäilyn toivossa!
(Kaikenlaisia ihmisiä sitä onkin, jos noin tekee...)
Mulla on työ jota haluan tehdä ja pysyn terveempänäkin kun yritän pysyä työssä kiinni.