Audi, Citroen vai mikä?
minkä valitsisit ja miksi jos rahaa laittaisi esim 30 000 e ja se olis vaikka vuoden ajettu. Ei tarviis olla farkku. Monista autoista on "mielikuvia", esim bmw ei, koska on ok munat, peogeotissa on se hirveä logo jne...
Kommentit (36)
Monista autoista on "mielikuvia", esim bmw ei, koska on ok munat, peogeotissa on se hirveä logo jne...
ymmärryksesi on tuota tasoa niin annetaan olla...
mies ehdottaa joitakin ja mä sanon mielipiteeni (joka perustuu pieneen kokemukseen ja mielikuviin).
Mies valitsee kyllä auton ja miettii tekniset jutut. Toisaalta kun on aika uusi ja takuu voimassa niin ei sillä niin väliä. Mutta Peogeot logo on järkyttävä ja minusta hävettävä. Meillä on ollut hyviä Citroeneja ja se on myös aika hiljainen (mikä on tärkeää).
no ei sitä ainakaan hahah ei sitä voi audin kanssa edes mainita samassa lauseessa :D buahahah
Audia eli Saksanskodaa ei ainakaan voi mainita kun puhutaan autoista.
Jos haluat nyt ihan luotettavaa käyttöautoa, suht tilavaa, vähän isompaa ja nättiäkin niin esim. Honda Accord ja Toyota Avensis on varmoja vaihtoehtoja.
Mulla on semmoinen nyt, c4 VTS Sport Coupé, oon tyytyväinen! Varmaan jos nyt vaihtaisin, tulisi C4 DS taloon. Edellinenkin autoni oli sitikka ja hyviä autoja ovat olleet teknisesti, ei vikoja. Ja tykkään sitikan designistä ja tyylistä.
jotka ajavat saksantuonneilla ja muilla romuilla. Muut suhtautuvat mielenkiinnolla joka käyttötavaralle kuuluukin.
Toisaalta kun on aika uusi ja takuu voimassa niin ei sillä niin väliä.
voin todeta, että ns. perusmerkeistä BMW on kyllä täysin omaa luokkaansa ajettavuuden suhteen. Kertoo lähinnä suomalaisesta peruskateudesta, että bemari leimataan joksikin "munanjatkeeksi". Tosin tuolla budjetilla katselisin jotain muita merkkejä.
Audia eli Saksanskodaa ei ainakaan voi mainita kun puhutaan autoista.
siinä toinen ääliö.
(Ja ei, en aja Audilla).
Missään nimessä ei nyt kannata ainakaan citikkaan sekaantua, siitä ei seuraa kun harmia kaikille. Itse lähtisin etsimään sitä autoa Audin, Bemarin, Mersun ja Volvon mallistoista.
Tuttavapiirissä useammalla on uusi audi ja huollossa käyttävät pikkaisen liian usein kun ajattelee auton ikää. Ihania sähkövikoja!
Oikeastaan, merkissä kuin merkissä on omat tyyppivikansa.
Lähde ukkos kanssa autokaupoille ja etsi itsellesi sopiva auto.
Mulla on itellä Nissan Primera, johon tyytyväinen. Jos haluaa erikoista isoa autoa niin osta jenkki:) Mä olen alkanu pikkuhiljaa tykätä niistä salaa. Mun kundikamu toi muuttoautona jenkeistä 2008 mallisen Dodge Chargerin. julumetun isolla moottorilla. Voimaa, ääntä ja nopeutta myös julmetusti ja tosi hulppea matka-auto. Ja luotettava myös talvella. Mutta mun mielestä myös julmetun ruma tai pitäisi ehkä sanoa rumankomea.
audikuskit kuulemma kuittailee bensakrematoriosta ja jenkkien työnlaadusta, mutta kiinnostusta se herättää missä liikkuukin ja merkonomimersut ei kehtaa hiostaa peräluukussa kiinni toisin kuin nissanilla ajettaessa
se Volvo V40 uutena? Kävin huvikseni koeajamassa sitä, ja oli oikein näpsäkkä peli. Hetken harkitsinkin sitä ihan tosissani, päädyin sitten kuitenkin uuteen BMW:n kolmosfarkkuun.
Minulla on ollut vai uusia autoja, kaikki saksalaisia premiumeja plus pari Volvoa. Ei mitään ongelmia ikinä yhdenkään yksilön kanssa. Suosittelen.
Jos haluat nyt ihan luotettavaa käyttöautoa, suht tilavaa, vähän isompaa ja nättiäkin niin esim. Honda Accord ja Toyota Avensis on varmoja vaihtoehtoja.
melkein koko automallistonsa tietyltä aikaväliltä korjattavaksi, kun oli niitä jarruongelmia ja muita? Turvallisuus ennen kaikkea, eli auto jolla pystyy aina jarruttamaan on mielestäni turvallisempi kuin tuollainen "luotettava" auto.
Audissa maksaa merkistä ylimääräistä. Jos olisi 30000 e ja vuoden ikäinen, niin eiköhän vaikka VW Scirocco olisi kiva. Siihen saisi jo vähän varusteluakin, eikä vain perusharmaata karvalakkitasoa.
Mulla on itellä Nissan Primera, johon tyytyväinen. Jos haluaa erikoista isoa autoa niin osta jenkki:) Mä olen alkanu pikkuhiljaa tykätä niistä salaa. Mun kundikamu toi muuttoautona jenkeistä 2008 mallisen Dodge Chargerin. julumetun isolla moottorilla. Voimaa, ääntä ja nopeutta myös julmetusti ja tosi hulppea matka-auto. Ja luotettava myös talvella. Mutta mun mielestä myös julmetun ruma tai pitäisi ehkä sanoa rumankomea.
audikuskit kuulemma kuittailee bensakrematoriosta ja jenkkien työnlaadusta, mutta kiinnostusta se herättää missä liikkuukin ja merkonomimersut ei kehtaa hiostaa peräluukussa kiinni toisin kuin nissanilla ajettaessa
Vaan et kyllä taida saada vuoden vanhaa Chargeria ihan siihen 30000 euroon
Tuttavapiirissä useammalla on uusi audi ja ...
niin, tuttavapiirissä... Joopa joo.
Niin vain on sattunut käymään :) Itselläni ei kyllä ole audia eikä kyllä tulekaan kun on aikansa seurannut sitä huollossa kuskaamista :)
Vaan et kyllä taida saada vuoden vanhaa Chargeria ihan siihen 30000 euroon
Joo ei varmaan saakaan. Sori en huomannut tuota ikäkriteeriä:)
Yksi vinkki lisää, jonka tänään bongasin. Kia Optima.Saa kai 30000eurolla. Piti oikein katsoa minkä merkkinen se on. Ensin luulin Jaguariksi
Niin vain on sattunut käymään :) Itselläni ei kyllä ole audia eikä kyllä tulekaan kun on aikansa seurannut sitä huollossa kuskaamista :)
no minullapa on ollut 3 uutena Suomesta ostettua Audia. Huoltoon piti viedä vain kun määrääaikaishuollon aika tuli. Erittäin laadukas auto, ja automaattina isolla koneella ihana ajettava. Vaihtelun vuoksi palaan taas Bemariin. Harmi ettei voi ajaa kuin yhdellä autolla kerrallaan...
tosi monet on liian äänekkäitä (esim Toyota jne), rengasmelua ja kaikenlaista.
No saapa nahdä mikä meille sitten tulee (se ei tule vaan mulle vaan yhteiseksi).
Kiitos kaikille tietäjille ja mielipiteen ilmaisseille. Volvo olis kyllä aika kiva, täytyy kattoo ton ehdotetun ulkonäkö..
ap
no ei sitä ainakaan hahah ei sitä voi audin kanssa edes mainita samassa lauseessa :D buahahah