Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Audi, Citroen vai mikä?

Vierailija
27.09.2012 |

minkä valitsisit ja miksi jos rahaa laittaisi esim 30 000 e ja se olis vaikka vuoden ajettu. Ei tarviis olla farkku. Monista autoista on "mielikuvia", esim bmw ei, koska on ok munat, peogeotissa on se hirveä logo jne...

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapiirissä useammalla on uusi audi ja ...

niin, tuttavapiirissä... Joopa joo.

Niin vain on sattunut käymään :) Itselläni ei kyllä ole audia eikä kyllä tulekaan kun on aikansa seurannut sitä huollossa kuskaamista :)

no minullapa on ollut 3 uutena Suomesta ostettua Audia. Huoltoon piti viedä vain kun määrääaikaishuollon aika tuli. Erittäin laadukas auto, ja automaattina isolla koneella ihana ajettava. Vaihtelun vuoksi palaan taas Bemariin. Harmi ettei voi ajaa kuin yhdellä autolla kerrallaan...

Eipä ne nuokaan tuttavien autot mitään vanhoja ole. Mutta niin vain vikoja tuntuu löytyvän ties millaisia. :)

Auto kuin auto, merkki kuin merkki, tyyppivikoja löytyy aika varmasti :)

Vierailija
22/36 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vain on sattunut käymään :) Itselläni ei kyllä ole audia eikä kyllä tulekaan kun on aikansa seurannut sitä huollossa kuskaamista :)

no minullapa on ollut 3 uutena Suomesta ostettua Audia. Huoltoon piti viedä vain kun määrääaikaishuollon aika tuli. Erittäin laadukas auto, ja automaattina isolla koneella ihana ajettava. Vaihtelun vuoksi palaan taas Bemariin. Harmi ettei voi ajaa kuin yhdellä autolla kerrallaan...

Eipä ne nuokaan tuttavien autot mitään vanhoja ole. Mutta niin vain vikoja tuntuu löytyvän ties millaisia. :)

kuitenkin närästää erityisesti _tuttavien_ Audien viat? Auto kuin auto, sanot, mutta jankkaat vain yhdestä merkistä. Onko Audi kenties liian kallis sinulle?

Sorry mutta olet tosi huvittava höpöttäjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi monet on liian äänekkäitä (esim Toyota jne), rengasmelua ja kaikenlaista.

No saapa nahdä mikä meille sitten tulee (se ei tule vaan mulle vaan yhteiseksi).

Kiitos kaikille tietäjille ja mielipiteen ilmaisseille. Volvo olis kyllä aika kiva, täytyy kattoo ton ehdotetun ulkonäkö..

ap

Volvossa oli ihan karvalakkimallissakin aika hyvät varusteet, mm. lämmitettävä takapenkki (luksusta suomalaislasten pakaroille!). On jo itsellä käynyt mielessä että valitsinko väärin, mutta kun niillä ei ollut bensa-automaatteja vielä myydä, niin päädyin sitten toiseen myös jo ennestään tuttuun merkkiin.

Vierailija
24/36 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin närästää erityisesti _tuttavien_ Audien viat? Auto kuin auto, sanot, mutta jankkaat vain yhdestä merkistä. Onko Audi kenties liian kallis sinulle?

Miksi otat nokkiisi? :D

Samallalailla tässä on muistakin merkeistä tullut huonoja arvosteluja. Ja kerroin vain kokemukset lähipiiristä.

Ja miten niin jankkaan? Laitoin oman henk.kohtaisen mielipiteeni johon alkoit vastailemaan ja suorastaan epäilemaan johon vastasin että näin vain on sattunut käymään. (etkä edes kokonaan alkuperäistä viestiäni lainannut, vain hyvin pienen osan...)

Enempää en edes olisi kirjoittanut audista jos et itse olisi alkanut minulle vastailemaan. :)

Itseasiassa ei olisi liian kallis minulle. Lainan tottakai joutuisin ottamaan, mutta ei tekisi tiukkaakaan maksaa sitä lainaa pois. Mutta näiden tuttavapiirin tapahtumien vuoksi, en aio edes harkita kys. merkkiä. Auton vaihto nimittäin on itsellänikin edessä :)

Vierailija
25/36 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden vanhaa audia ei taija 30 000:lla irrota, joten sen puoleen ei onnistu, mutta muuten audi on kyllä hyvä auto.

unohda nuo citroenit ja opelit.

Vierailija
26/36 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusien autojen laatu eli "laatuvaikutelma" ja sähkö- ja pikkuviat tai niiden puute.

toinen on vanhempien autojen laatu eli ruosteettomuus, kestävät moottorit ja vaihteistot. nämä eivät tietenkään tule esiin kuin vasta ajan kanssa.

Vierailija
27/36 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en nuorena tyttönä hirveedti autoista mitään ymmärräkkään niin mulla on työn kautta saatu audi a3 uusin malli, jota miellyttävämpää ei ole. Kaunis ulkonäkö, tosi hiljainen ja herkkä sekä tosi "älykäs" auto. Samaa sanoi mun paljon ajellut isä, joka autoa kokeili! Niin ja kuluttaa tosi vähän!

Vierailija
28/36 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en nuorena tyttönä hirveedti autoista mitään ymmärräkkään niin mulla on työn kautta saatu audi a3 uusin malli, jota miellyttävämpää ei ole. Kaunis ulkonäkö, tosi hiljainen ja herkkä sekä tosi "älykäs" auto. Samaa sanoi mun paljon ajellut isä, joka autoa kokeili! Niin ja kuluttaa tosi vähän!

samaa mieltä

Vierailija
29/36 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu on töissä autohinauksessa, ja jutteli, että viime vuosina on eniten uusista autoista tien päälle hyytynyt Audit, Skodat ja VW:t.

Itse hommaisin Volvon, Saabin tai Fordin, jos olisi vaihtaminen ajankohtaista.

Vierailija
30/36 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samallalailla tässä on muistakin merkeistä tullut huonoja arvosteluja. Ja kerroin vain kokemukset lähipiiristä.

Ja miten niin jankkaan? Laitoin oman henk.kohtaisen mielipiteeni johon alkoit vastailemaan ja suorastaan epäilemaan johon vastasin että näin vain on sattunut käymään. (etkä edes kokonaan alkuperäistä viestiäni lainannut, vain hyvin pienen osan...)

Enempää en edes olisi kirjoittanut audista jos et itse olisi alkanut minulle vastailemaan. :)

Itseasiassa ei olisi liian kallis minulle. Lainan tottakai joutuisin ottamaan, mutta ei tekisi tiukkaakaan maksaa sitä lainaa pois. Mutta näiden tuttavapiirin tapahtumien vuoksi, en aio edes harkita kys. merkkiä. Auton vaihto nimittäin on itsellänikin edessä :)

on komiikkaa parhaimmillaan kertoa jonkun "tuttavapiirin" tietynmerkkisten autojen vioista. (Sama minkä merkin, tällä kertaa Audin).

Nähdäkseni et maininnut yhdenkään muun auton "tyyppivioista" mitään? Jos niitä tiedät, miksi et? Ap:kin jo puhui Citikasta, ja Pösöstä kai ainakin. Jaa nyt ihmeessä sitä tietoasi muistakin merkeistä, että ap osaa valita hyvän auton. Kerro vaikka oma merkkisi, millä sinä ajat?

Vielä, jos autoa varten joutuu ottamaan lainaa, ei kyseiseen autoon minun mielestäni ole varaa. Vai syötkö myös velaksi?

Vierailija
31/36 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu on töissä autohinauksessa, ja jutteli, että viime vuosina on eniten uusista autoista tien päälle hyytynyt Audit, Skodat ja VW:t.

Itse hommaisin Volvon, Saabin tai Fordin, jos olisi vaihtaminen ajankohtaista.

Tässä meillä oikein alan asiantuntija!!!!!!!!!!

Vierailija
32/36 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on komiikkaa parhaimmillaan kertoa jonkun "tuttavapiirin" tietynmerkkisten autojen vioista. (Sama minkä merkin, tällä kertaa Audin).

Nähdäkseni et maininnut yhdenkään muun auton "tyyppivioista" mitään? Jos niitä tiedät, miksi et? Ap:kin jo puhui Citikasta, ja Pösöstä kai ainakin. Jaa nyt ihmeessä sitä tietoasi muistakin merkeistä, että ap osaa valita hyvän auton. Kerro vaikka oma merkkisi, millä sinä ajat?

Vielä, jos autoa varten joutuu ottamaan lainaa, ei kyseiseen autoon minun mielestäni ole varaa. Vai syötkö myös velaksi?

Ensinnäkin, todella harvalla ihmisellä on tilillä juuri niin paljon rahaa, että voi tuosta vain käteisellä ostaa auton ;) Aika moni ostaa auton velalla, jonka makselee silleen pikkuhiljaa pois :D Ruokaa ei ole koskaan velaksi tullut ostettua, mutta se tuskin maksaakaan kertaheitolla päälle 20 000€. :) Jos siis haluat ok auton :)

Eli minulla kyllä olisi varaa ostaa audi jos minä haluaisin :) Montaa kymppiä minulla ei tosiaan tilillä ole, mutta olen minulle myönnettäisiin tuosta vain laina ja makselisin joka kk pois. Kuten tulevankin auton :)

Sinulla on pahemman laatuinen ongelma :) Varmaan kyllä huomasit jo itsekin sen! Ei sitä voi olla huomaamatta :D

Minulla on tällä hetkellä volvo. Ihan ok auto, mutta menossa pieneksi :) Tyyppivikoja tästäkin löytyy :)

Eikö tässä tainnut olla muistakin merkeistä? :)

Vierailija
33/36 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupeen varmaan "nostamaan" tuota Volvo ideaa meitin perheessä. En ole varma hiljaisuudesta mutta eiköhän se selviä.

Terv. ap

Vierailija
34/36 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupeen varmaan "nostamaan" tuota Volvo ideaa meitin perheessä. En ole varma hiljaisuudesta mutta eiköhän se selviä.

Terv. ap

Sillähän siitä saa selvyyden :)

Vierailija
35/36 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en edes huomais mitään äänekkyyttä enkä muutenkaan ymmärrä autojen päälle. Kriteerini olisi lähinnä just väri (joo naurakaa), ja se ettei ole mitään ärsyttävää (niinkuin ne Peugeotin logot), ja automaattivaihteet tietty (kun en osaisi muuten ajaa).

Kiitos!

Vierailija
36/36 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin haluan auton mikä on minusta hyvän värinen :) Ja muutenkin miellyttää omaan silmään :)