Pienimunainen mieheni
Pidän miehestäni, hän on komea ja hyvävartaloinen...mutta. Mieheni kalu on vain 16 senttiä pitkä, eli alle keskiarvon. Asia vaivaa kovasti, sillä hän ei pysty tyydyttämään minua pienellä munallaan. Olen maininnutkin tästä hänelle, ja hän loukkaantui.
Kommentit (30)
ja kutsut sitä kaluksi. Pieni on 10-15cm, jota voi kutsua korkeintaan piliksi tai pippeliksi, muttei missään nimessä kaluksi tai edes munaksi.
Ongelma on siinä, että olen kyltymätön seksin suhteen, joten kaipaisin ison munan tuomaa täytymyksen tunnetta. Vaginani ei liene löysä (olen tehnyt kynätestin.Lisäksi ottaa päähän, kun saunailloissa tyttökaverini kilvan kehuvat poikaystäviensä "varustusta". Lähes joka äijällä on kuulemma 20 senttinen.
16 senttinen on lähes aina naisten mielestä noin 20-senttinen, koska 16 senttinen on hoikalla miehellä jo melko kookkaan näköinen ja suuri osa kaluista on lyhyempiä. Jos olisit tuossa mielessä kyltymätön, niin kaipaisit fistausta eli nyrkkinaintia. Loppupäätelmänä voidaankin todeta, että tämä oli vain huono provokaatio.
Lisäksi ottaa päähän, kun saunailloissa tyttökaverini kilvan kehuvat poikaystäviensä "varustusta". Lähes joka äijällä on kuulemma 20 senttinen.
ja 6 cm paksu kalu. En oikein ymmärrä mikä sulla on ongelma. Itselläni on oikein mukava täyttymisen tunne joka yhdynnässä. Liukuvoide on joskus hyvä lisä.
Ongelma on siinä, että olen kyltymätön seksin suhteen, joten kaipaisin ison munan tuomaa täytymyksen tunnetta.
Ilmiselvä provohan tämä on, mutta tuntuu tämä kalun koko olevan kestoaihe täällä. Yllättävän monella miehellä semmoinen 20+ sentin vehje tuntuukin jalkojen välissä heiluvan.
Tiedoksenne, että naisen vagina on noin 10 senttiä syvä, joten pohjaan pääsee pikku pikku pililläkin. Mutta tietysti jos pimpin ulkopuolella on paksu ja karvainen rasvapatja, tarvitaan pohjakosketukseen sitä 20 sentin lemmenlekaa.
M37
Iästäsi huolimatta et ole oikeata naista saanut vielä, vaan jorinasi pohjautuu johonkin yläasteen ihmisen biologia/seksivalistutunneille. Eipä ole yhtäkään naista tullut vastaan, joille ei olisi tyveä myöten mahtunut 16 cm ja niitä on kuitenkin ollut lähemmäs 10 naista.
Ilmiselvä provohan tämä on, mutta tuntuu tämä kalun koko olevan kestoaihe täällä. Yllättävän monella miehellä semmoinen 20+ sentin vehje tuntuukin jalkojen välissä heiluvan.
Tiedoksenne, että naisen vagina on noin 10 senttiä syvä, joten pohjaan pääsee pikku pikku pililläkin. Mutta tietysti jos pimpin ulkopuolella on paksu ja karvainen rasvapatja, tarvitaan pohjakosketukseen sitä 20 sentin lemmenlekaa.
M37
Täällä ilmeisesti kirjottelee taas puutteessa olevat vanhatpiiat, jotka eivät ole vielä kertaakaan mulukkua saaneet. Jokainen kokenut nainen tietää, että 16 senttinen kanki on jo ihan hyvän kokoinen.
provohan tämä on. muijat mukamas saunassa vertailisi ukkojensa kalujen kokoja. taitaapa avauksen tekijä olla mies, jolla jonkinlainen ongelma..tai sitten nainen, jonka muotoja mies väheksynyt..potut pottuina siis :)
Aloittajalla vain todella väljä tavara. Täyteyden tunteen antaisi ehkä joku vaahtosammuttaja.
vaan paksuus sanoo vanha viisaus.
Ei kai kukaan nyt tosissaan (ainakaan kukaan täysjärkinen) aloita tällaista keskustelua...
Iästäsi huolimatta et ole oikeata naista saanut vielä, vaan jorinasi pohjautuu johonkin yläasteen ihmisen biologia/seksivalistutunneille. Eipä ole yhtäkään naista tullut vastaan, joille ei olisi tyveä myöten mahtunut 16 cm ja niitä on kuitenkin ollut lähemmäs 10 naista.
No tässäpä huumoriveikko. Kun nyt kerran olet naisen kanssa ollut, niin ehkäpä olet huomannut, että vagina joustaa syvyyssuunnassa melkoisesti. Toki sinne uppoaa pidempikin juurta myöten. Se on se keinopimpero(si), mikä on määrämittainen.
M37
Pillu ei ole mikään ilmapallo joka venyy syvyyssuunnassa joka työnnöllä. Kiihottuneena se on suunnilleen se mitä se on eli oman kokemukseni mukaan 16-17 cm. Joissain asennoissa on sitten kohdunsuullekin osunut ikävästi, mutta se on taas eri juttu. Paljon on sinullakin vielä opittavaa.
No tässäpä huumoriveikko. Kun nyt kerran olet naisen kanssa ollut, niin ehkäpä olet huomannut, että vagina joustaa syvyyssuunnassa melkoisesti. Toki sinne uppoaa pidempikin juurta myöten. Se on se keinopimpero(si), mikä on määrämittainen.
M37
Pillu ei ole mikään ilmapallo joka venyy syvyyssuunnassa joka työnnöllä. Kiihottuneena se on suunnilleen se mitä se on eli oman kokemukseni mukaan 16-17 cm. Joissain asennoissa on sitten kohdunsuullekin osunut ikävästi, mutta se on taas eri juttu. Paljon on sinullakin vielä opittavaa.
No onhan tässä vaimo ja monta lasta, joten kaikki keskeinen on pimpin suhteen hallussa. Mutta jatka toki omia tutkimuksiasi. Se on sitä isoksi kasvamista se.
M37
No onhan tässä vaimo ja monta lasta, joten kaikki keskeinen on pimpin suhteen hallussa. Mutta jatka toki omia tutkimuksiasi. Se on sitä isoksi kasvamista se.
M37
Ap voisi aloittaa treenaamaan ilolihaksia ja käy nyt ekaksi ostamassa treenauskuulat (jos ei vielä ole) avuksi.
Minä juuri vaihdoin isomunaisen miehen pieni munaiseen ja saan parempaa seksiä kuin koskaan. Miehen kalu osuu just mun g-pisteeseen, ei tarvi montaa kertaa liikahdella kun minä jo laukean
määrä naisia historiassa. Olen vielä sinua nuorempikin, että näköjään ikä ei ole mikään tae sivistyksestä. No eiväthän kaikki opi edes kantapään kautta. Ei ole ihmekään, että naisissa esiintyy niin paljon tyytymättömyyttä, kun anatomia-asiatkin on tuollaista apukoulu-/amistasoa.
Pillu ei ole 10 cm syvä siinä tilanteessa, jossa sillä syvyydellä on merkitystä.
No onhan tässä vaimo ja monta lasta, joten kaikki keskeinen on pimpin suhteen hallussa. Mutta jatka toki omia tutkimuksiasi. Se on sitä isoksi kasvamista se.M37
Minä vaihdoin 20/5 -kokoisen mieheni mieheen, jolla ei ole penistä ollenkaan, ainoastaan todella kiihottavan näköinen keskisormi, joka on just sopivasti käyrä ja osuu G-pisteeseeni. Saan orgasmin heti ja olemme kumpikin tyytyväisiä.
Minä juuri vaihdoin isomunaisen miehen pieni munaiseen ja saan parempaa seksiä kuin koskaan. Miehen kalu osuu just mun g-pisteeseen, ei tarvi montaa kertaa liikahdella kun minä jo laukean
Keskiarvo Pohjois-Euroopassa on 14-15cm. Onko siis ongelmana miehesi "pieni muna" vai oma löysä vaginasi?