Pienimunainen mieheni
Pidän miehestäni, hän on komea ja hyvävartaloinen...mutta. Mieheni kalu on vain 16 senttiä pitkä, eli alle keskiarvon. Asia vaivaa kovasti, sillä hän ei pysty tyydyttämään minua pienellä munallaan. Olen maininnutkin tästä hänelle, ja hän loukkaantui.
Kommentit (30)
Otetaas pimatsu se sormi pois sillilaatikosta ja laitetaan valot päälle. :)
Jos mä olisi nainen, niin en kyllä kehtaisi sanoa tarvitsevani 6cm paksua vehjettä :D Se on saman kokoinen kuin 0,5l limsapullo. Vähän hävettäisi tuollainen lausahdus ;)
Vai tarkoitatko, että on sillä 6cm paksulla mukava pissiä?
Miehelläni on 16 cm pitkä ja 6 cm paksu kalu. En oikein ymmärrä mikä sulla on ongelma. Itselläni on oikein mukava täyttymisen tunne joka yhdynnässä. Liukuvoide on joskus hyvä lisä.
Oikeastaan todella hilpeä ajatus se kun mammat tyttöjen illassaan puhelevat miehiensä kalujen kooista :D keskimääräinen koko suomessa on 13,50 cm ja paksuus 3,5cm. Mutta aina ja kaikkialla naisten omilla miehellä on "semmonen aika tavallinen", jotain 17cm ja vajaa 5 cm paksu :D Ja se kellä on "hiukan normia suurempi" onkin 19cm ja 5cm paksu. Pari kertaa joku on saanut melko isoa, ehkä joku 23cm/6cm paksu. Aletaan lähestymään sitä, että mammat saa emättimeen oman käsivartensa kokoista melaa :D LOL LOL
Ja joku yksi kun erehtyy olemaan rehellinen ja sanoo miehellään olevan 13,5/3,5cm niin johan valehtelijat räksättävät sille rehelliselle poloiselle.
Otetaas pimatsu se sormi pois sillilaatikosta ja laitetaan valot päälle. :)
Jos mä olisi nainen, niin en kyllä kehtaisi sanoa tarvitsevani 6cm paksua vehjettä :D Se on saman kokoinen kuin 0,5l limsapullo. Vähän hävettäisi tuollainen lausahdus ;)
Vai tarkoitatko, että on sillä 6cm paksulla mukava pissiä?Miehelläni on 16 cm pitkä ja 6 cm paksu kalu. En oikein ymmärrä mikä sulla on ongelma. Itselläni on oikein mukava täyttymisen tunne joka yhdynnässä. Liukuvoide on joskus hyvä lisä.
Oikeastaan todella hilpeä ajatus se kun mammat tyttöjen illassaan puhelevat miehiensä kalujen kooista :D keskimääräinen koko suomessa on 13,50 cm ja paksuus 3,5cm. Mutta aina ja kaikkialla naisten omilla miehellä on "semmonen aika tavallinen", jotain 17cm ja vajaa 5 cm paksu :D Ja se kellä on "hiukan normia suurempi" onkin 19cm ja 5cm paksu. Pari kertaa joku on saanut melko isoa, ehkä joku 23cm/6cm paksu. Aletaan lähestymään sitä, että mammat saa emättimeen oman käsivartensa kokoista melaa :D LOL LOL
Ja joku yksi kun erehtyy olemaan rehellinen ja sanoo miehellään olevan 13,5/3,5cm niin johan valehtelijat räksättävät sille rehelliselle poloiselle.
Mutta täysin totta. TODELLA harvalla miehellä on tuon kokoisia peniksiä. Siis niitä saa etsimällä etsiä. Eikä moni nainen sellaista edes kunnolla saisi sisäänsä.
Mutta jos haluaa iso niin on sellaisia kauppoja josta saa vaikka miten isoja.
Ongelma on siinä, että olen kyltymätön seksin suhteen, joten kaipaisin ison munan tuomaa täytymyksen tunnetta. Vaginani ei liene löysä (olen tehnyt kynätestin.Lisäksi ottaa päähän, kun saunailloissa tyttökaverini kilvan kehuvat poikaystäviensä "varustusta". Lähes joka äijällä on kuulemma 20 senttinen.
Pillu ei ole 10 cm syvä siinä tilanteessa, jossa sillä syvyydellä on merkitystä.
Mutta olette kummatkin tavallaan oikeassa.
http://www.avatv.fi/rakkausjaseksi/artikkeli.shtml/tiesitko-taman-naise…
Se että onko sillä sitten merkitystä vai ei onkin toinen juttu. Useimmat naiset kokevat "pohjaamisen" epämiellyttävänä, ja jos kohdallesi sattuu sellainen nainen, jolla on lyhyt vagina tai jonka vagina ei syvyydeltään tuplaannu kiihoittuneena, niin normi 13-14 senttinenkin voi jo tehdä kipeää. Kun pääosa tuntohermoista sijaitsee vaginan suulla, niin ei se pituus nyt muutenkaan kovin tärkeä ole.
joku voisi linkata tänne sen videon, jossa tytsyt mittailivat pillunsa syvyyttä piirtämällä viivan sauvaan. Kyllä ne aika syvälle menivät ja tuskin oli edes kovin kiihottuneessa tilassa. Ei taatusti ole yleinen ongelma että normi 14-15 cm kalulla tehdään naiselle kipeää. Paitsi jos on liian kuiva.
ja jos kohdallesi sattuu sellainen nainen, jolla on lyhyt vagina tai jonka vagina ei syvyydeltään tuplaannu kiihoittuneena, niin normi 13-14 senttinenkin voi jo tehdä kipeää. Kun pääosa tuntohermoista sijaitsee vaginan suulla, niin ei se pituus nyt muutenkaan kovin tärkeä ole.
Jotkut ehkä tykkäävät lyhyestä nylpytyksestä joka osuu g-pisteeseen. Jotkut (harvat?) tykkäävät pitkistä työnnöistä koko varren mitalla. Eipä ole tullut ikinä valituksia jälkimmäisestä. Päinvastoin ainakin minun vaimoni pitää vajaita työntöjä suorastaan kiusaamisena. Voi olla että se 5 cm pitkäkin riittäisi, vaikka on kyllä väittänyt muuta.
Kun pääosa tuntohermoista sijaitsee vaginan suulla, niin ei se pituus nyt muutenkaan kovin tärkeä ole.
Aloitusviestin kirjoittajana voisin todeta vielä, että tyttökaverini tavan takaa retostelevat suurikaluisten poikaystäviensä/aviomiestensä antamia orgasmeja. Tuntuvat kuulemma siltä, kuin varpaankynnet irtoaisivat ja taju lähtisi. Täyttymyksen tunne on kuulemma niin valtava. Oma mieheni ei kykene moisiin suorituksiin pienellä munallaan, ja otan asian usein puheeksi hänen kanssaan. Mies kuitenkin loukkaantuu, ja minä jään vaille tärisyttävää orgasmia :( Mielestäni parisuhteeseen kuitenkin kuuluu avoimuus ja asioista keskustelu ennakkoluulottomasti. Poikaystäväni ei tähän kuitenkaan pysty, vaan syyttää minua vaativaksi ja uhkää lähteä "kävelemään" :(
Aloitusviestin kirjoittajana voisin todeta vielä, että tyttökaverini tavan takaa retostelevat suurikaluisten poikaystäviensä/aviomiestensä antamia orgasmeja. Tuntuvat kuulemma siltä, kuin varpaankynnet irtoaisivat ja taju lähtisi. Täyttymyksen tunne on kuulemma niin valtava. Oma mieheni ei kykene moisiin suorituksiin pienellä munallaan, ja otan asian usein puheeksi hänen kanssaan. Mies kuitenkin loukkaantuu, ja minä jään vaille tärisyttävää orgasmia :( Mielestäni parisuhteeseen kuitenkin kuuluu avoimuus ja asioista keskustelu ennakkoluulottomasti. Poikaystäväni ei tähän kuitenkaan pysty, vaan syyttää minua vaativaksi ja uhkää lähteä "kävelemään" :(
eli jos sulla on orgasmivaikeuksia niin näet ratkaisun vittuilla miehellä hänen normaalia isommasta kalusta? Samassa kun itse olet nähtävästi väljä ja orgasmivikainen. Mene ennemmin lohdutettavaksi miehen kainaloon ja sano, että harmittaa kun olet niin väljä ja muutenkin epäseksuaalinen ongelmasi kanssa.
Provottaa...
Pituuden keskivertoja eri tutkimuksissa.
12.9 cm
13.6 cm
14–16 cm
13 cm
Lähde: http://en.wikipedia.org/wiki/Human_penis_size
Vitun paska trolli :D
0/10