Eikö kukaan enää anna pillussa karvojen kasvaa?
Tosta BB-kuvista tuli mieleen, että ajaako naiset kaikki nykyään pois? Minkä tähden, kova homma moisesta?
Kommentit (10)
mikäli jättää liian pitkäksi aikaa ajamatta.
Tosta BB-kuvista tuli mieleen, että ajaako naiset kaikki nykyään pois? Minkä tähden, kova homma moisesta?
Meinaan, ettei varmaan ihan normaalinainen lähtisi tuollaiseen roskaan mukaan?
Oon näin syksyn tullen siirtänyt kesäkurpitsaviljelmäni karvoitusalueelle. Näin satokausi jatkuu pitempään. On rehevä kasvualusta.
Mutta kyllä mulla nuo karvat ovat tallella alapäässä.
Joo, enimmäkseen sen ympärillä niitä karvoja...
Eikö aloittaja tule ollenkaan ajatelleeksi, että ihan kaikki ei ole totta eikä edes tavallista, mikä televisiossa näkyy?
Ei, ei ole. Olen itsekin ollut mukana dokumentissa, jossa oli eräänlainen käsikirjoitus, joskin todenmukainen.
BB lienee johonkin amerikkalaiseen formaattiin perustuva, ja sillä karvat on tabu. Naisen alapäässä saa olla avoin näkymä vaikka kohtuun asti, mutta karvahaiven jossain on rivoa.
Tuo on muuten kumma homma. Pillun huulet ja klitorikset saa lerputtaa, sekä jalat avattaessa pitää näkyä kohdun suulle, on vallan OK. Sen sijaan häpykarvoja ei naisella saa olla!
Joo, enimmäkseen sen ympärillä niitä karvoja... Eikö aloittaja tule ollenkaan ajatelleeksi, että ihan kaikki ei ole totta eikä edes tavallista, mikä televisiossa näkyy? Ei, ei ole. Olen itsekin ollut mukana dokumentissa, jossa oli eräänlainen käsikirjoitus, joskin todenmukainen. BB lienee johonkin amerikkalaiseen formaattiin perustuva, ja sillä karvat on tabu. Naisen alapäässä saa olla avoin näkymä vaikka kohtuun asti, mutta karvahaiven jossain on rivoa.
en aja. Pari kertaa vuodessa saatan lyhentää vähän, mutta mitään broileria en sinne enää aio hommata.
ja muutenkin naiset käyttäytyvät nykyään juuri kuin siinä ohjelmassa. Se on realitya, eli todellisuutta.