Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttö haluis vähän "räväkämpää" hiusmallia

Vierailija
27.09.2012 |

toisinsanoen haluis vähän jotain mallia tukkaan, kun ikänsä on ollut se perus suora otsis ja suora pitkä tukka tai polkkatukka :D

Kiinni hiuksia ei pidetä juuri koskaan, vaikka tällä hetkellä ne ylettyy tuonne puoleen selkään. (Korkeintaan uidessa ja ratsastustunnilla...)

Ikää kohta 10v.

Mistähän sille nyt sit ehdotuksia repäsis? Ei nyt siis mitään ihan hurjaa (äidin mielipide :D) mut jotain mallia... Kampaajat täälläpäin tuppaa vaan leikkaamaan kolme senttiä latvasta pois ja se räväkkä veto olis se, että otetaankin 5 senttiä :D

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestäni, vaikken nyt kauheen kalkkis usko olevani. En antanut värjätä päätä vihreeks noin esimerkiksi :D (enkä siniseksikään... tai noh, en anna vielä värjätä miksikään, pari raitaa suostuin laittamaan)

Mallejahan on netti pullollaan. Siinä sit tuleekin se runsauden pula.

Vinkkejä mistä löytyis hyviä malleja pyöreäkasvoiselle tytölle? (ei pulska, mutta naaman muoto on harvinaisen pyöreä, kuten isällään :D)

Vierailija
2/3 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikset anna leikata vaikka ihan lyhyttä jos haluaa? Siitä ei ole mitään haittaa kenellekään ja tyttö on iloinen. Tukka on yksi niitä harvoja harmittomia ulkonäköjuttuja minkä pituuden ja mallin saa mun puolesta lapsi valita ihan itse. Muutenkaan en välitä turhasta konservatiivisuudesta, hyvä vaan että haluaa olla vähän joukosta erottuva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri lehtiä, jos sieltä löytyisi sopivaa mallia tytön mielen. Jos se on mielestäsi liian räväkkä, aina voitte heittäytyä luoviksi ja tehdä kompromissia. Tyttöhän niitä hiuksia kantaa loppupeleissä, joten, suosittelen, että katsotte yhdessä :)