Mulla on tylsää :( Juttele mulle kivoja pikku hetki.
Kommentit (15)
Onneksi rajasin aiheita. Ajattele, jos olisin pyytänyt olemaan tiukkana. Miksi sä tuollaisia kyselet?
ap
Siitä se tylsyys lähtee. Mites sinä ja poikaystävä, joko ruoho aidan toisella puolella houkuttaa? Ero ennen joulua, sano mun sanoneen!
Mulla on telkkari usein päällä taustahälynä.
ap
Voisin keskustella vaikka siitä..
Mulla on telkkari usein päällä taustahälynä. ap
Kun nyt uusissa jaksoissa on ilmestynyt Ednan muka-lapsenlapsi Eve sekä eläinlääkärisijainen Rhona, ja molemmat ovat aiheuttaneet bolemiikkia vanhoissa kyläläisissä vaikka minulla ei ole mitään hajua miksi.
kun tänään osan jaksosta vilkuilin.
ap
Mulla on telkkari usein päällä taustahälynä. ap
Kun nyt uusissa jaksoissa on ilmestynyt Ednan muka-lapsenlapsi Eve sekä eläinlääkärisijainen Rhona, ja molemmat ovat aiheuttaneet bolemiikkia vanhoissa kyläläisissä vaikka minulla ei ole mitään hajua miksi.
tämän illan kotona, eikä nukuta vielä yhtään. Tylsistyn tosi helposti ilman seuraa, kun kotonakaan ei ole hommia odotamassa ja työjututkin on hyvässä mallissa.
ap
Kuka on muuten suosikkisi? (saa sanoa sekä jo edesmmenneen että nykyisen hahmon).
Minusta Paddy on sellainen, joka ansaitsisi jo hyvää onnea. Emmerdale vain tuppaa olemaan surkeiden tarinoiden pyhättö, joten veikkaan Aaronin tappavan Paddyn ennemmin tai myöhemmin.
Paha poika Nathan on mun mielestäni seksikäs. Papin vaimo taas on järki-ihminen. Katie, hevostyttö on yksi suosikeistani myös.
ap
Kuka on muuten suosikkisi? (saa sanoa sekä jo edesmmenneen että nykyisen hahmon). Minusta Paddy on sellainen, joka ansaitsisi jo hyvää onnea. Emmerdale vain tuppaa olemaan surkeiden tarinoiden pyhättö, joten veikkaan Aaronin tappavan Paddyn ennemmin tai myöhemmin.
Oletko nähnyt elokuvan American History X?
Ystäväni suositteli sitä, mutta on myös kuulemma todella rankka.
Usein kyllä välttelen kovin rankkoja leffoja. Puhdistus oli rankka, mutta olin lukenut kirjan ja tarina oli kiinnostava, elokuvakin hyvin tehty.
ap
Oletko nähnyt elokuvan American History X? Ystäväni suositteli sitä, mutta on myös kuulemma todella rankka.
Ilmeisesti suosittelet sitä? Tai vaikka et suosittelisi sinällään, niin oli katsottava..?
Se on tosi rankka, mutta kertoo tarinansa hyvin. Monta hyvää näyttelijäsuoritusta on siinä myös. Suosikkini oli Liisi Tandefeldt.
ap
Ilmeisesti suosittelet sitä? Tai vaikka et suosittelisi sinällään, niin oli katsottava..?
En enää käy tällä palstalla käytännössä ollenkaan, mut tunti sitten tuli ihan ihme fiilis että mitähän sulle kuuluu.
Sitten mun oli pakko tulla tänne ja siinä taas olet.
Siitä se tylsyys lähtee. Mites sinä ja poikaystävä, joko ruoho aidan toisella puolella houkuttaa? Ero ennen joulua, sano mun sanoneen!