Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

terapeutti kertoi kollegalleen minun käynnistä?

Vierailija
26.09.2012 |

Äskettäin kävi niin että tulin terapiastani ja terapeutti meni käytävällä työkaverinsa kanssa, mutta ei nähnyt kun tulin samalle käytävälle heidän perässään.

Kuulin yhden sanan joka paljasti sen että terapeutti kertoi minun käynnistäni.

Mitä käsiteltiin jne.

En tiedä mitä ajatella.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin terapeuttini puhuu sellaisista asioista toiselle terapeutille, jotka mietityttävät minun terapiassani. Samoin teki sairaanhoitaja jonka luona kävin. Ihan ok minulle. Eihän kenenkään pää kestäisi muuten sitä sontaa mitä terapeutit joutuvat lapioimaan.

Vierailija
2/10 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

psykologi/terapeutti-vastainen kroonikko?

Vainoharhaiselta tuo ainakin kuulostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksi sinulle.

Vierailija
4/10 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

psykologi/terapeutti-vastainen kroonikko?

Vainoharhaiselta tuo ainakin kuulostaa.

Ei se ole vainoharhaa vaan täyttä totta. Käsittääkseni ei kuulu puhua asiakkaan asioista kellekään.

Työnohjaus on eri asia, jos on vaikeita asioita jotka vaivaavat terapeuttia.

Vierailija
5/10 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voi puolisolleenkin kotona puhua. Mun exä oli psykoterapeutti ja ihan kyllästymiseen asti jouduin kotona kuuntelemaan juttuja sen asiakkaista ja niiden ongelmien loputonta pohdintaa ääneen.

Vierailija
6/10 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

psykologi/terapeutti-vastainen kroonikko? Vainoharhaiselta tuo ainakin kuulostaa.

Ei se ole vainoharhaa vaan täyttä totta. Käsittääkseni ei kuulu puhua asiakkaan asioista kellekään. Työnohjaus on eri asia, jos on vaikeita asioita jotka vaivaavat terapeuttia.

asiakkaan parasta siinä ajatellaan.

Vierailija
7/10 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja asioista, eihän sun henkilöllisyys siinä paljastu. Samalla tavalla puhutaan ja kysytään neuvoa somaattisella puolellakin. Rikollista on tutkia tuttaviensa tietoja koneelta ja puhua bussissa potilaista tai kertoa kotona, keitä kaikkia tuttuja siellä hoidettavana onkaan.

Mutta jos loukkaannuit, asia on parasta selvittää sen terapeutin kanssa. Muuten tuo haittaa yhteistyötänne ja pilaa luottamuksen.

Vierailija
8/10 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

psykologi/terapeutti-vastainen kroonikko? Vainoharhaiselta tuo ainakin kuulostaa.

Ei se ole vainoharhaa vaan täyttä totta. Käsittääkseni ei kuulu puhua asiakkaan asioista kellekään. Työnohjaus on eri asia, jos on vaikeita asioita jotka vaivaavat terapeuttia.

Olisi kiinnostavaa tietää, mikä oli tuo yksi sana, josta päättelit, että tietoa on vaihdettu?

Vierailija
9/10 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana oli se jota juuri olimme käyttäneet keskustelussa, viisi minuuttia aikaisemmin.

Sillä ei ole merkitystä mikä se sana oli, liittyi minun vaivoihin.

Vierailija
10/10 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up