G: Milloin viimeksi heitit jonkun OMAN vaatteesi roskiin?
Kommentit (21)
heitin useamman, toppeja lähinnä. Ei mahdu enää ja oli niin kuluneita etten kehtaa myydä kirppiksellä. Lupasin itselleni että ostan uusia heti kun saan vanhat hyväkuntoiset myytyä.
ja sukkia, jotka kadottaneet elastisuutensa. Ostin uusia tilalle. Yleensä en heitä vaatteita roskiin vaan vien Fidalle. Mutta en tietenkään mitään sukkia ja pikkareita sinne heivaa.
pussillisia vaatteita/kenkiä uffiin, mut kengät oli niin kareseet joten lensi roskiin. vielä en oo ostanut uusia.
heitin ehkä pari viikkoa sitten. Muuten en muista ikinä heittäneeni vaatteitani roskiin... Tähän asti ne ovat menneet joko pikkusiskolleni, kirppikselle tai keräykseen.
yhden paidan, joka oli kulunut kyynärpäistä ihan puhki. Ja se oli ensimmäinen roskikseen mennyt vaate noin viiteen vuoteen. Yleensä poistan käytöstä vaatteita, jotka ovat vielä hyväkuntoisia mutta ei vaan tule pidettyä - ne menevät kavereille, kirppareille tai lahjoituksena tarvitseville. Roskiin nakattu paita oli mun suosikkikotipaitani ja haikein mielin totesin sen olevan jo liian reikäinen.
Heitin kolme jätesäkillistä vaatteita roskiin, koska vaikka ne olivat siistejä ja ehjiä, niin tarvitsin kipeästi kaappitilaa. Olisihan noista kirpparilla tienannut, mutta vitutti niin se turhan vaatteen määrä että parissa tunnissa heitin kaikki tunkiolle.
Heitin kolme jätesäkillistä vaatteita roskiin, koska vaikka ne olivat siistejä ja ehjiä, niin tarvitsin kipeästi kaappitilaa. Olisihan noista kirpparilla tienannut, mutta vitutti niin se turhan vaatteen määrä että parissa tunnissa heitin kaikki tunkiolle.
Saatikka vanhalla kalastajapaidalla.
Siivosin vaatehuonetta ja aika paljon lähti tavaraa pois, osa kierrätykseen, mutta myös roskiin. Vielä en ole ostanut uutta tilalle, mutta se oli ajatuksena, kun siivoamaan rupesin. Piti saada tilaa uusille, koska uudet työkuviot vaativat vähän toisenlaista päällepantavaa.
jos kaikki sukka/sukkahousu/alusvaate-akselin vaatteet jätetään pois laskuista, niin heitin yhden paidan roskiin joitakin vuosia sitten. Normaalisti vien vaatteet kierrätykseen. Tämä roskiin päätynyt paita oli täysin käyttökelvottomassa kunnossa.
En ostanut samanlaista/samannäköistä tilalle. Mutta varmasti montakin erilaista... tuli aikanaan shoppailtua ahkerasti ja tuettua Uffia ja Fidaa samalla.
Juuri eilen. Olen sellainen, että kulutan vaatteet loppuun. Käytän vaikka yöpaitana tai aluspaitana jotain reikäistäkin vaatetta. Farkut kuluu parissa vuodessa, kun niitä ei yleensä ole monia. Pisimpään säilyy takit.
Jus tänään heitin farkut jotka oli repeytynyt haaruksista polviin saakka. Ei voi korjata kun siinä on sitä joustinta mukana.
Heitin lempparivaatteita eilen.
Pesukoneen rummusta oli irronnut sellanen siipi.
Meni melkein kaikki pitovaatteet kun 10kg kone.
Juuri eilen siivosin vaatekaapit. Laitoin roskiin parittoman sukan, kauhtuneen treenipaidan, pari tahraista t-paitaa ja reikäiset pikkarit.
Uffille meni pari hametta, yhdet housut, neulemekko ja paita.
Mulla oli yks teepaita, josta alkoi näkymään läpi. Leikkasin keltaiset kainalokohdat pois, pakkasin yhden lasiesineen paitarievun sisälle. Laitointämän tyhjään hillopurkkiin, sitten sanomalehden kera pahvilaatikkoon ja postitin vintedt paketin. Teepaita oli yli 10 v vanha.
Ai ihanko oman vaatteen, siehän Sherlock olet, minä kun olen aina heitellyt toisten vaatteita roskikseen ihan huvikseen... xD
Itse käyn usein taloyhtiön pyykkituvassa ja vien sieltä naapurien vaatteita roskiin kun ovat kuivumassa.
T-paitaa harkitsen