Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ollut teille paras unilääke

Vierailija
26.09.2012 |

Siis ei mietitä nyt syitä tai muuta.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tuo lihominen on aikamoista. Melatoniini on toinen, millä saan jotenkin nukuttua. Oman univaikeuden syy on kolmivuoro.

Vierailija
2/48 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

stella nukuttaa moitteettomasti vaikka ois pitkään käytössä. tosin mulla syöty noita puoltoistavuotta ni nyt jos oikeen on yliaktiivinen otan kaksi että pökertyy. kaikin puolin mukava lääke, alkutokkurassa jos pysyy hereillä voipi nähdä hallujen tapaisia juttuja ja sitten on mukaisa nukahtaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturbointi. Lääkkeistä Opamox, jota sain ahdistukseen menetettyäni läheiseni äkillisesti. En ole tottunut syömään mitään lääkkeitä (särkylääkkeitäkään) ja olin vielä aamulla 14 tunnin yöunien jälkeen ihan kuutamolla. Myös 400 mg Buranaa tms. nukuttaa makoisasti.

Vierailija
4/48 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ite syönyt moniakin lääkkeitä nukahtamiseen, parhaiten toiminut triptyl 150mg 6tbl ja diapam yhdessä.

Vierailija
5/48 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein mikään muu rentouta ja saa mieltä kevenemään samalla tavoin.

Lääkkeistä Ketipinor (neurolepti). Opamox vähän rentouttaa, samoin Circadin mutta jälkimmäinen kovin pitkän ajan kuluttua vasta.

Vierailija
6/48 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukahtamislääkkeestä tulee paha maku suuhun ja pökkerö olo. Tenoxista ei ole tullut, vaikka monille tulee. Otan vain parina iltana viikossa, ettei tulisi riippuvuutta. Muut yöt valvon. Olen tyytyväinen kun nyt saan nukuttua edes josku. Unettomuuteen on tarjolla vain hömppähoitoa ja sitten lääkkeitä. Kokele ensin niitä luonnollisempia huuhaahoitoja, huoneen tuuletusta jne.

Vierailija
7/48 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

satunnaisesti otettuna oli semmonen jolla varmasti nukahti, muttei tullut pahaa makua suuhun tai semmonen höppänä olo kuin jostain oxaminista.

Muuten vieressä nukkuva kissa on auttanut todella paljon, myös sitten myöhemmin parisuhde ja vieressä nukkuva toinen ihminen.

Vierailija
8/48 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja noista hömppäkeinoista on toiminut parhaiten se, että jännittää äärimmilleen ja rentouttaa kunkin lihasryhmän kerrallaan varpaista päänahkaan.

Mutta mun ongelma onkin aina ollut se nukahtaminen, ei itse nukkuminen tai aikaisin herääminen.

Vierailija
9/48 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista keinoista kunnon fyysinen rasitus.

Vierailija
10/48 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tärkein: iltapalaksi tukeva annos pastaa. Sen jälkeen olen aivan valmista kamaa petiin.

Vierailija
11/48 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä nukahdan takuuvarmasti parin tunnin sisään pillerin ottamisesta, ainakin nyt kun en käytä sitä säännöllisesti, ja nukun pitkälle seuraavaan päivään. Tosin silloinkin kun käytin sitä päivittäin, meni aika enimmäkseen nukkumiseen ja unisena hortoiluun.

Ketipinorhan on oikeastaan psykoosi- tai ahdistuslääke. Kaikki käyttämäni varsinaiset unilääkkeet, kuten Equinox, on olleet varsin tehottomia nukahtamiseen.

Vierailija
12/48 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja että nukuttaa klo 23.

Vierailija
13/48 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se toimi, mutta nykyisin käytän mirtatsapiini + Rivatril -kombinaatiota kun ei lääkärit mielellään määrää noita nukahtamislääkkeitä kovin pitkää aikaa. TÄmä nykyinenkin kyllä toimmii, mutta pelkkä mirta ilman bentsoa ei toimi.

Vierailija
14/48 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tärkein: iltapalaksi tukeva annos pastaa. Sen jälkeen olen aivan valmista kamaa petiin.

Todellakin, hiilaripitoinen reilu päivällinen/illallinen on mulla suorastaan hyvän unen edellytys. Jos yritän karpata, en kerta kaikkiaan nuku.

Vierailija
15/48 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavana aamuna en päässyt sängystä ylös ja jouduin ottamaan saikkupäivän töistä.

Kaverini kutsuu Ketipinoria hullulääkkeeksi, ja multa Ketipinor vei tosiaan tajun myös seuraavaksi päiväksi.

Unettomuuteen olen käytänyt Imovaneja ja niiden kanssa pääsee seuraavanakin päivänä liikkeelle.

Vierailija
16/48 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahteen pekkaan!

Vierailija
17/48 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se toimi, mutta nykyisin käytän mirtatsapiini + Rivatril -kombinaatiota kun ei lääkärit mielellään määrää noita nukahtamislääkkeitä kovin pitkää aikaa. TÄmä nykyinenkin kyllä toimmii, mutta pelkkä mirta ilman bentsoa ei toimi.

Minulla toimi loistavasti, mutta lihoin kuukaudessa yli 5 kiloa. Tasoittuuko tuo lihominen kenties myöhemmin?

Olen miettinyt uudelleen aloittamista.

Vierailija
18/48 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vain suurina annoksia, 8mg

Vierailija
19/48 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten en saa oikein nukuttua. Pakko tuulettaa tunti, pari ennen nukkumaanmenoa.

Vierailija
20/48 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pari muuta merkkiä, mutta parin ottokerran jälkeen jokaisesta katosi teho ja jäi vain tokkura, josta ei kuitenkaan saanut unta, vaikka olisi ottanut jonkin ajan kuluttua toisenkin.

Pitemmän päälle on auttanut se, että vaikka olisi päivällä miten väsynyt, niin rehkii sekä fyysisesti että tekee jotain ajattelua vaativaa niin, että on poikki kun tulee nukkumisen aika. Ja joskus sekään ei auta, sitten kärvistellään seuraavaan päivään ja sama uusiksi.

Myös itsensä vähän viluisena pitäminen, esim. talvella ulkona kävely, jonka jälkeen lämmin suihku, kaakao ja peiton alle meneminen ovat tuohon päälle auttaneet rentoutumisessa. Ja liikkuvassa autossa on jostain syystä helpompi nukahtaa siihen auton hurinaan ja liikkeeseen.

Ja lisäksi itse jouduin opettelemaan nukahtamisen ihan sillä, että yhden kesäloman ajan minulla ei ollut mitään vuorokausirytmiä, vaan nukuin silloin kun silmät eivät enää pysyneet auki. Siitä vähitellen aloin mennä nukkumaan jo vähän ennen tuota paikalleen nukahtamisvaihetta.

Ihmeen vaikea asia tästä nukkumisesta voi tulla, kun sen pitäisi olla ihan perustarve. Muutama vuosi sitten en edes uskonut, että pystyisin enää ikinä nukahtamaan tai nukkumaan normaalisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi