Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa enää innostua miehestäni, kun

Vierailija
26.09.2012 |

sillä ei ole yhtään itsevarmuutta. Ärsyttää tuollainen nössöys ja epävarmuus. Kuinka mä olenkaan joskus tuollaiseen rakastunut ja naimisiin mennyt?!

No on se kiva ja hyvä mies muuten, mutta ei se mitään haluja enää herätä, kun on joka asiassa niin epävarma ja "hiiri".

Ja tuota mä nyt sitten loppuikäni katselen.

Jipii.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni taas kiihottaa jotenkin miehessäni sellainen ujous ja herkkyys ja epävarmuus - pitkän avioliiton jälkeenkin. Meillä on sitten roolit vähän niin että minä olen vähän domina ja nautin pikku miehen viemisestä petipuuhissa, ja mieskin nauttii kun vaarallinen nainen hyökkää ;)

Mulle sopii myös arkielämässä nopeampana ja temperamenttisena se, että minä käytännössä päätän meidän asiat kun miehellä ei ole mihinkään oikein mielipidettä. Mihin mennään lomalle talvella jos kysyy niin "emmätiiä, ihan sama, päätä sä". No joo , mielellänihän mä päätän!

Vierailija
2/3 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vaikeeksi kun ihan oksetti, ja hävetti joka paikas. Lähdin 32v ja en ole katunut sekuntiakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vaikeeksi kun ihan oksetti, ja hävetti joka paikas. Lähdin 32v ja en ole katunut sekuntiakaan.

Mulle ero ei ole vaihtoehto, niin tässä sitä nyt sitten katsellaan nössöä miestä.

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi